orsilla1
VIP
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3a644807-3fd8-48a6-aa12-093010ac9580– Joka saatanan nakki poikki, Janne kertoo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3a644807-3fd8-48a6-aa12-093010ac9580– Joka saatanan nakki poikki, Janne kertoo.
@maltsu
Mikä homma tää on?![]()
Rakentaminen | Yhtään ei ole myyty – Miksi helsinkiläistalojen asunnot eivät käy kaupaksi?
Helsingin kaupungin asuntotuotannon rakennuttamien talojen asunnot eivät ole kelvanneet ostajille. Paikalliset näkevät talojen tyhjyyteen kaksi selkeää syytä.www.hs.fi
Rahvaan kanavalta alkaa vasta 2100. Tässähän ehtisi juuri ja juuri pestä m-pyörän ennen sitä .Snuukerin kahtomista
Oliko pitoja. Täytyy tuon auton kulkea semmoista vauhtia, että kyydissä olijana pelottaisi.Kävin Botniaringillä
No ei ihan hirveen häävit pidot, ja ratakin aika pomppusassa kunnossa ainakin uudelta osin. Mutta luulen että tuo jälkimäinen kriteeri kyllä täytyy useimmille, paitsi irmalle..Oliko pitoja. Täytyy tuon auton kulkea semmoista vauhtia, että kyydissä olijana pelottaisi.
Minun burgereissa on pihvi n 200g ja hirven jauhelihasta, joka on paljon tuhdimpaa tavaraa kuin höttöinen nauta.En tajua miten voi syödä vaan yhden burgerin. Oma pää sanoo, että kolme olis hyvä mutta kuus olis täydellinen. Pitäs alkaa tekemään jotain ruokahaasteita varmaan.
Paljonko saa botnialla kelattua nopeutta?No ei ihan hirveen häävit pidot, ja ratakin aika pomppusassa kunnossa ainakin uudelta osin. Mutta luulen että tuo jälkimäinen kriteeri kyllä täytyy useimmille, paitsi irmalle..
Isoin mitä ite oon syöny on varmaan Pancho Villassa se hamppari kymmenellä pihvilläMinun burgereissa on pihvi n 200g ja hirven jauhelihasta, joka on paljon tuhdimpaa tavaraa kuin höttöinen nauta.
Kaksi pystyisin syömään itsekin helposti ja nälkäisenä kolmaskin menisi, mutta kuusi vaatisi jo oikeasti isoruokaisen miehen. Olen kerran eläessäni syönyt kilon pihvin ja olin 6-7 h sen syömisen jälkeen taas nälkäinen, mutta tuo oli yli 20 vuotta ja 20 kg lihaksikkaampana.
Pintaa on kyllä renkaissa, mutta roiskeläpän takana pitäisi mielestäni olla hieman enemmän peltiä.Pari sataa, tämmönen nössö lihavalla possulla.
katso liitettä 271032
Mikähän on muuten renkaiden ikä, pitäskö kattoa...?

Näin on. Ehdin kantaa osan välineistä veneeseen kun sade taas kiihtyi. Kai tässä kohta voisi avata saunanlämmitysoluen.Sataa