orsilla1
VIP
Katso viestitSalpausselän kupeeseen, tervetuloa![]()
Ja tiedoksi kaikille, kyseessä ei mitään törkyilyä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katso viestitSalpausselän kupeeseen, tervetuloa![]()
Tuttujen kanssa olen enimmäkseen vain kuunnellut ja suoraan sanonut, etten tiedä, mitä tässä "pitäisi" sanoa, kun he ovat käyneet jotain surullista läpi.
Se onnii muuten jännä homma
Itellä ei sinänsä kyllä vastenmielistä. Kuittailen vaan kaikki e-laskut suoraan.Se onnii muuten jännä homma miten joku sähkölaskun maksaminen on aina hiukan vastenmielistä, mutta jos laitat saman summan x5 tai x10 johonkin harrastehommiin niin ei harmita yhtään. Vaikka ensin mainittu on kuitenkin ehkä välttämättömämpi kuin jälkimmäinen.
Mulla ei kausi koskaan loppunutkaanGrillauskauden avaus perushampparilla.
#palaa
#on
sitä tietysti poikamiestaloudessa tuota talouspaperia sen verran kuluukin, että hyvä tehdä hintavertailuatai kaupassa kun ostan paska, tai talouspaperia niin katon aina erittäi tarkasti, että varmasti on sentilleen halvin/rulla hinta mitä ostan
sitten taaas a-alueella aivan sama maksaako keiky seitsemän vai kahdeksan euro, ostana juuri niin onta kun tekee mieli
enkä kyllä maitokaupassakaan katso mitään muita hintoja kun noi paperien hinnat
jännä,juttu
eilen ostin seitsemän
Todellakin. Siis ei käärinliinoissa ole taskuja.Itellä ei sinänsä kyllä vastenmielistä. Kuittailen vaan kaikki e-laskut suoraan.
Joskin tässä kyllä ymmärrän tausta-ajatuksen. Vaikka ite säästänkin aika lailla, törsään kyllä vastaavasti. Just varsinkin erilaisiin harrastuksiin ja nautintoihin. Ihan järjetöntä on olla useampaa autoa, omistaa 700+ sikaria, käydä raflassa, omistaa 5+ tennis ja sulkkismailaa jne., mutta ei niitä rahoja hautaan saa ja kivempi elellä niin, että on mukavaa![]()
Jep! Enkä ite ole tarttenut ihan yhtä äärimmäistä henk. koht. kokemusta. kuin sulla, vaan lähipiirin kuolemat yms. on itellä toiminut hyvänä triggerinä aikanaan.Todellakin. Siis ei käärinliinoissa ole taskuja.
Kun katsoo kuolemaa oikeasti silmään, niin voi rauhassa pistää vaikka autoon hullusti rahaa.
Ite ostan vain Soft Emboa/Lotusta. Parasta ja pehmeintä, mitä rahalla saa. Jos löytyy parempia, saa vinkatatai kaupassa kun ostan paska, tai talouspaperia niin katon aina erittäi tarkasti, että varmasti on sentilleen halvin/rulla hinta mitä ostan
sitten taaas a-alueella aivan sama maksaako keiky seitsemän vai kahdeksan euro, ostana juuri niin onta kun tekee mieli
enkä kyllä maitokaupassakaan katso mitään muita hintoja kun noi paperien hinnat
jännä,juttu
Kaljaa tekisi mieli.
Satana
Ota siitä vaan. Ei sitä viinamatoa saa kuoliaaksi, kuin hukuttamalla.Älä anna periksi. Viinamato siinä yrittää houkutella turmioon.
Vaikka ite säästänkin aika lailla, törsään kyllä vastaavasti. Just varsinkin erilaisiin harrastuksiin ja nautintoihin.
Juu, Suomen Ateenasta olen siirtynyt Hämeeseen puoli vuotta sitten.Miten mä oon jotenkin sijoittanut sut mielessäni jonnekin aivan muualle kuin Lahteen. Tai ehkä joku muuttotiedote on vaan mennyt ohi multa![]()
Olen hyvin pitkälti samaa mieltä. Ja vanha sanontahan kuuluu, että kenellä on kuollessaan eniten romua - se voittaa.mutta ei niitä rahoja hautaan saa ja kivempi elellä niin, että on mukavaa![]()