Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt ei pysty kattoon kun Monster Garagessa on itse Crazy Bob Maddox kaikkine partoineen.Pulju scoraa
Toiseen erään pääsin mukaan, tilanteita riittää.Pulju scoraa
0-4, huh huhToiseen erään pääsin mukaan, tilanteita riittää.
Kai kaikilla ihmisillä on jonkinlainen tarve tuntea itsensä halutuks, sitähän se iskeminenki yksinkertaisuudessaan on. Saada toinen tuntemaan olonsa kauniiks ja halutuksJotkut osaavat sanoa mitä kuulija toivoo kuulevansa. Se on toinen asia onko niillä sanoilla mitään suurempaa merkitystä, mutta jos kohteelle tulee kuulemastaan hyvä mieli, niin kai se on siinä tilanteessa ajanut asiansa. Monet tykkäävät huomiosta ja isketyksi tulemisesta.
Yhden hyvän vadelmasourin join pari vuotta sitten Liettuassa, mutta muuten ollut kyllä huteja mulle.Onneks saa kaverin kylään torstaina, saa auttaa mua maistamaan pari stouttia pois. Toinen on 14,1% 0,44l niin ei sitä tuu yksinään avattua.
Sourit on kyllä mun suosikkeja, IPA-maailmaan en oo oikeen vielä päässy
Noita kun instasta kattelee niin ei usein sykähdytä mutta nyt on kyllä nätti tytär
edit. Wtf on ihan tapailemani mimmin näköinen paitsi -10v ja +tissit
, nainen on hyödytön ilman sellaisia.
Tuntuu jakavan ihmisiä nuo sourit, en yhtään ihmettele jos ei maistu. Kirpeet ja happamat maut on sellasia.Yhden hyvän vadelmasourin join pari vuotta sitten Liettuassa, mutta muuten ollut kyllä huteja mulle.
Juotuna se on jotenkin luonnonvastainen kokemus mulle, mutta tykkään kyllä kirpeistä karkeista esim.Tuntuu jakavan ihmisiä nuo sourit, en yhtään ihmettele jos ei maistu. Kirpeet ja happamat maut on sellasia.
PäästäinenOnko tässä viikossa jotain erityistä?