Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jotkut osaavat sanoa mitä kuulija toivoo kuulevansa. Se on toinen asia onko niillä sanoilla mitään suurempaa merkitystä, mutta jos kohteelle tulee kuulemastaan hyvä mieli, niin kai se on siinä tilanteessa ajanut asiansa. Monet tykkäävät huomiosta ja isketyksi tulemisesta.
Kai kaikilla ihmisillä on jonkinlainen tarve tuntea itsensä halutuks, sitähän se iskeminenki yksinkertaisuudessaan on. Saada toinen tuntemaan olonsa kauniiks ja halutuks
Onneks saa kaverin kylään torstaina, saa auttaa mua maistamaan pari stouttia pois. Toinen on 14,1% 0,44l niin ei sitä tuu yksinään avattua.

Sourit on kyllä mun suosikkeja, IPA-maailmaan en oo oikeen vielä päässy
Yhden hyvän vadelmasourin join pari vuotta sitten Liettuassa, mutta muuten ollut kyllä huteja mulle.

Ja tuohan on melkein kun viinipullon jois, parempi kun pyydät kaverin avuks.

Noita kun instasta kattelee niin ei usein sykähdytä mutta nyt on kyllä nätti tytär

edit. Wtf on ihan tapailemani mimmin näköinen paitsi -10v ja +tissit😅

No niin. Tunteroinen ja börze aukeaa. Tulisiko TietoEvryssä pikku pelit. Seurataan tilannetta.
Ja mites Neste, joko perjantaina tuli pohjat.

Viimeksi muokattu:
Tämähän on lyhyt viikko ja perjantai koittaa jo kolmen päivän päästä, joten keskustelua alkoholijuomista ei kannata lopettaa lainkaan. Jatkakaa.
Itsehän tosin olen pääsiäisen perinteisesti mökillä halkohommia tehden ja olutta kuluu vain muutama janoon, saunan jälkeen ja #lääkkeeksi.

Back
Ylös Bottom