Homo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Homo!
Minä en ole ikinä ajatellut kierrättämistä mitenkään ilmaston kautta yleisesti. Minulle on henkilökohtaisesti tärkeää yrittää omalta osaltani pitää huolta elinympäristöstä ja luonnosta, siispä en roskaa ja kierrätän parhaani mukaan.Ei minun mandariinin kuorella tarvitsekaan olla globaalia vaikutusta.
Minä en ole ikinä ajatellut kierrättämistä mitenkään ilmaston kautta yleisesti. Minulle on henkilökohtaisesti tärkeää yrittää omalta osaltani pitää huolta elinympäristöstä ja luonnosta, siispä en roskaa ja kierrätän parhaani mukaan.
-Aivan sama onko sillä mitään globaalia merkitystä. Ihmetyttääkin ihmiset, jotka muistavat aina siitä globaalista näkökulmasta muistuttaa ja yrittävät siten kertoa esim. kierrättämistä tekevälle, että se on turhaa. Ei se ole, kun se on itselle, yksilölle tärkeää ja se yksilö elää arvojensa mukaan valitessaan kierrättää.
Ja se, että "kun ei kukaan muukaan niin en minäkään" - sellainen yksoikoinen asenne (asiaan kuin asiaan) tuntuu lähinnä henkiseltä laiskuudelta.
yrittävät siten kertoa esim.
yle.fi