Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On tullu muutenkin aika erikoisia lajeja ko. kanavalta parina päivänä.Mitäs ihmettä tele-visiosta tulee maastavetoa.![]()
Uusinta päivältä, katsoin suorana maastanoston SM:t. Ja vähän nyt uusintana.Mitäs ihmettä tele-visiosta tulee maastavetoa.![]()
#ammattimiehet
Olenkin jo tässä selaillut valmiiksi muonitusreseptejä. Vielä kun Piporadion virittää oikealle taajuudelle, niin lähtövalmius on saavutettu.@Sylverö jokohan kesällä päästään linnoitustöihin.
![]()
Latviasta huima ehdotus uudesta Mannerheim-linjasta – ”Nato-maat eivät vieläkään tunnu täysin ymmärtävän, kuinka vakavasta tilanteesta on kyse”
Latvian entinen puolustusministeri haluaa Suomen mukaan linnoittamaan EU:n itärajaa.www.is.fi
Näitä kyllä odotellaan. Ostan ensimmäisenä päivänä peräkärryalustalla olevan halontekokoneen. Vaikka minulla ei ole metsää- tai mahdollisuutta polttaa niitä halkoja missään.eläkepäiviin:
Joko olet miettinyt tuleeko katkaisu ketjusahalla vai kovapalaterällä? Niissä on puolensa ja puolensa.Näitä kyllä odotellaan. Ostan ensimmäisenä päivänä peräkärryalustalla olevan halontekokoneen. Vaikka minulla ei ole metsää- tai mahdollisuutta polttaa niitä halkoja missään.
Näitä kyllä odotellaan. Ostan ensimmäisenä päivänä peräkärryalustalla olevan halontekokoneen. Vaikka minulla ei ole metsää- tai mahdollisuutta polttaa niitä halkoja missään.
Jos oon vaan vielä jaloillani eläkepäivinä ja on lukaali, jossa puuta pystyy järkevästi polttelemaan, niin henk. koht valinta ihan vanha kunnon kirves ja pölli. Aina tykänny halkojen hakkaamisesta.Näitä kyllä odotellaan. Ostan ensimmäisenä päivänä peräkärryalustalla olevan halontekokoneen.
Sieltä saapui iloa, valoa, onnistumisia, kauhukrapulaa, morkkiksia jne.
katso liitettä 262482
Automaatiota siihen lisättäisiin, ei tarvisi muuta tehdä, kuin jumitilat purkaa käsin ja lappaa tukkipöydälle uutta tavaraa.Niissä on puolensa ja puolensa.