Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäs ihmettä tele-visiosta tulee maastavetoa.😳
Uusinta päivältä, katsoin suorana maastanoston SM:t. Ja vähän nyt uusintana. 😅

Oikeasti on lämpöä vähän edelleen: on ollut yhtä penkkiurheilua koko viikonloppu. Hyvin sattui nämä SM-viikot tähän. Urheilua aamusta iltaan TV2 + Areena. (Välissä myös Holmenkollenia.)

Melekomoista pasketta kun viimeksi bodannut viikko sitten tiistaina, tänään oli jo enteilevän hyvä tunne mutta päätin tehdä vain kevyen aerobisen. Aamulla sitten ennen työvuoroa rautaa kolistelemaan. On nämä flunssat kyllä paskaa.

@Sylverö jokohan kesällä päästään linnoitustöihin.

Olenkin jo tässä selaillut valmiiksi muonitusreseptejä. Vielä kun Piporadion virittää oikealle taajuudelle, niin lähtövalmius on saavutettu.

Näitä kyllä odotellaan. Ostan ensimmäisenä päivänä peräkärryalustalla olevan halontekokoneen. Vaikka minulla ei ole metsää- tai mahdollisuutta polttaa niitä halkoja missään.
Joko olet miettinyt tuleeko katkaisu ketjusahalla vai kovapalaterällä? Niissä on puolensa ja puolensa.

Näitä kyllä odotellaan. Ostan ensimmäisenä päivänä peräkärryalustalla olevan halontekokoneen. Vaikka minulla ei ole metsää- tai mahdollisuutta polttaa niitä halkoja missään.

Itsehän alan istumaan puistonpenkillä ja arvostelemaan kaikkea. Ei kylläkään mitään hajua missä olisi joku puisto.

Näitä kyllä odotellaan. Ostan ensimmäisenä päivänä peräkärryalustalla olevan halontekokoneen.
Jos oon vaan vielä jaloillani eläkepäivinä ja on lukaali, jossa puuta pystyy järkevästi polttelemaan, niin henk. koht valinta ihan vanha kunnon kirves ja pölli. Aina tykänny halkojen hakkaamisesta.

Samaa ei voi sanoa sit esim. nurmikon leikkaamisesta. Siihen avuksi kaikki mahdolliset robotit ja päältä ajettavat leikkurit, mitä vaan siihen maailmanaikaan saa.

Sieltä saapui iloa, valoa, onnistumisia, kauhukrapulaa, morkkiksia jne.
katso liitettä 262482

kannattaiskohan joskus käydä kokeilemassa? on ollut mielessä jo usean vuoden, mutta toteutus ei lähelläkään

sitä kun aina alkaa miettiä, että mitä sielä yksin tekisi? oletettavasti vain tylsää olisi

Niissä on puolensa ja puolensa.
Automaatiota siihen lisättäisiin, ei tarvisi muuta tehdä, kuin jumitilat purkaa käsin ja lappaa tukkipöydälle uutta tavaraa.
Joystickiä voi ohjata servoilla tai vaihtaa venttiilipöytään proportionaaliventtiilit.

Muutaman sahan tukkipöydän automaagion olen tehnyt ja minusta niistä on tullut ihan toimivia.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom