Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Josko ryhmän tohtori tekis meille porukalla semmoset laput että saatais nostaa vammaistukee muutama satanen kuussa? Muuta hyötyä siitä diagnoosista ei ole.
Tää oli hyvä idea! Mä voisin olla vähän autistinen
olenkohan liian tunnollinen työMies, kun en ole ikinä kehdannut ajatellakkaan lomailevani siten, että loma osuu päästäiseen jotta saa pidemmän loman?
Sun pitäis olla meillä töissä. Pääsiäisestä eikä juhannuksesta saa ylimääräistä kun palkanlaskija laskee sen lauantain lomapäiväksi.

Ootko @vokot menossa viikonloppuna ääsjoen prätkämessuille?

Se olis kundit kulmakerroin alaspäin! (ei kiggels). 81.2kg aamulla muna paljaana. Helmikuussa huiput oli 83.7kg. Nyt on suunta hyvä, ei nälkä, hyvä olo, energiaa. Hyvässä matkaa siihen että kelpaa patsastella mutsien seassa maikkalassa heinäkuussa.

"Mää vaan tutkin näitä kuvia emmää tiiä"

Taisit käydä valelääkärillä. Pitikö aivojen tutkimisen ajaksi ottaa housut pois?

Itseasiassa selkäydinpunktiossa piti 🤔
Varsinainen neurologi oli niin nuori ja kiltinoloinen poikanen, että uskon vakaasti hänen olevan vielä "kukka ja mehiläinen" -vaiheessa.

Sitten ku sivullisetki kuulee piporadion ollaanki jo ihan täyshullu.

No tähänhän Offarin tekninen osaamiskeskus on kehittämässä laitetta. Pitäisi vaan ensin saada se ilmatyynyalus ajelukuntoon ja katsastuksesta läpi. Käsittääkseni projekti on edelleen ns vaiheessa

No tähänhän Offarin tekninen osaamiskeskus on kehittämässä laitetta. Pitäisi vaan ensin saada se ilmatyynyalus ajelukuntoon ja katsastuksesta läpi. Käsittääkseni projekti on edelleen ns vaiheessa
Sitähän voisi poikkeustilan ollessa päällä käyttää vihollisen viestiliikenteen häirintään, kun p-radio lähettäisi säkkijärven polkkaa kaikilla taajuuksilla.

Sitähän voisi poikkeustilan ollessa päällä käyttää vihollisen viestiliikenteen häirintään, kun p-radio lähettäisi säkkijärven polkkaa kaikilla taajuuksilla.

Erinomainen ajatus ja tuo myös nostalgiset muistot mieleen kultaisesta nuoruudesta! Täytyy ottaa asia esille seuraavassa MPK-tapaamisessa.

Varsinainen neurologi oli niin nuori

Itseasiassa piti Googeloida lkr tapaamisen jälkeen, kun epäilin hänen olevan vielä alaikäinen. Ei hän iällä pilattu ollut, mutta hämmästyttävän ansioitunut alallaan. Hänen aivoissaan raksuttaa ilmeisesti muutakin kuin herätyskello. Miltähän tuntuisi olla lahjakas jossakin asiassa 🤔

olenkohan liian tunnollinen työMies, kun en ole ikinä kehdannut ajatellakkaan lomailevani siten, että loma osuu päästäiseen jotta saa pidemmän loman?
Ootko saanu monta korotusta tai mitalia, kun oot lomaillu noin tunnollisesti?

Sullakin on vielä se reipas 20 vuotta työuraa jäljellä ja kaikkein eniten se kaikkia hyödyttää, jos sää jaksat tehdäkin duunia sinne asti, että melkein ajattelisin noita ihan terveenä ittensä huoltamisena kuin minään lusmuiluna. Muutenkin ihan se ja sama vuosikymmenien työurilla joku satunnainen lisälomapäivä siellä täällä.

Sun pitäis olla meillä töissä. Pääsiäisestä eikä juhannuksesta saa ylimääräistä kun palkanlaskija laskee sen lauantain lomapäiväksi.

mutta perjantaihan se ratkaisevä pyhäpäivä onkin mistä jaa lomapäivä pitämättä, näin olen ymmärtänyt

Ootko @vokot menossa viikonloppuna ääsjoen prätkämessuille?

tuskin lavvantaina muutakaan tekemistä on niin kai sitä #ajankuluksi

mutta perjantaihan se ratkaisevä pyhäpäivä onkin mistä jaa lomapäivä pitämättä, näin olen ymmärtäny
Joo niin ymmärtää kaikki muutkin palkanlaskijat paitsi meidän firman. Se toki on sukua on toimitusjohtajalle, liittyykö siihen 🤔

Itseasiassa piti Googeloida lkr tapaamisen jälkeen, kun epäilin hänen olevan vielä alaikäinen. Ei hän iällä pilattu ollut, mutta hämmästyttävän ansioitunut alallaan. Hänen aivoissaan raksuttaa ilmeisesti muutakin kuin herätyskello. Miltähän tuntuisi olla lahjakas jossakin asiassa 🤔
Nuoruudessa on se hyvä puoli, että se kestää kauan. Olen itse vajaa kolmekymppinen, mutta näytän aivan samalta kuin 10-vuotta sitten. Ei tässä ajassa ehdi liiemmin vanheta. Ja voi sanoa kaikille jotka sanoo "oot vielä niin nuori" että sä oot jo niin vanha.

Miltähän tuntuisi olla lahjakas jossakin asiassa 🤔
Olette lahjakas soittamaan piporadiota. Miltä se tuntuu?

Minä olen lahjakas kehittelemään itselleni aivan turhia vaivoja jotka hankaloittaa a) urheilua ja b) normaalielämää. Se ei tunnu kovin hyvältä, voisin luotuttaa lahjakkuuteni jollekin toiselle.

Back
Ylös Bottom