Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

bmi-1.jpg

noniin, sitten virtausnopeuksien ja kanavien pariin

#kahvi

e: pitäisi muuten @vokot inkin katsoa tämä jakso, siellä on hiusvaha käytössä

Viimeksi muokattu:
Paras lihallinen ilo on kyllä 54c filee. Oon tässä miettinyt Sous vide-homman ajastusta yöllä siten, että herätessä ei tarvi kuin paistaa pinnat kivaks ja ruveta syömään.

Paras lihallinen ilo on kyllä 54c filee. Oon tässä miettinyt Sous vide-homman ajastusta yöllä siten, että herätessä ei tarvi kuin paistaa pinnat kivaks ja ruveta syömään.
Yön kun pidät fileen sous videssä niin saat lihamössöä ulos, ei sitä loputtomiinkaan voi pitää siellä.

Pöllöt parhaita lintuja. Muutkin kyllä hauskoja, mut pöllöissä on vaan jotain hyvin kiehtovaa.

Lottovoiton ostoslistalle joku suojelumetsä pöllöille.
Täältä ääni korpille. Menen jonkinlaiseen transsiin kun nään korpin. Ehkä se on sitten mun voimaeläin, tai sitten kryptoniitti.

Ilmeisesti selvis se lumimieshomma. Nehän oli Pekka ja Pätkä lumimiehen jäljillä, mutta olivat Kilpisjärvellä. No se oli ollut kuulemma joku paikallinen teatteriesitys jossa se lumimies olikin Varpaisjärvellä.

Back
Ylös Bottom