Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta 25-30 on jeba. Eli >25 mutta myös <30.
Noissa hommissa saa onneksi olla veressä <1‰
Fobiani lintuja kohtaan vain kasvaa..![]()
Keittelin viime vuonna älyttömän herkullista teerilientä. Pitääkin ostaa pelmenejä ja kaivaa pakastimesta loppu liemiFobiani lintuja kohtaan vain kasvaa..![]()
Just olin naureskelemassa, että pitäskö noi matikan symbolit jättää ny vaan käyttämättä, kun kukaan saa niitä oikein päin :D
siirtynyt lihallisten ilojen pariin.
Niin Lissun osalta vastaus esitettyyn kysmykseen on kyllä kaikkien tiedossa.
Yön kun pidät fileen sous videssä niin saat lihamössöä ulos, ei sitä loputtomiinkaan voi pitää siellä.Paras lihallinen ilo on kyllä 54c filee. Oon tässä miettinyt Sous vide-homman ajastusta yöllä siten, että herätessä ei tarvi kuin paistaa pinnat kivaks ja ruveta syömään.
En pelkää mausteliemiä, mutta ne elävät siivekkäät parviälykkyydellä varustettuna kammottavat minua!Keittelin viime vuonna älyttömän herkullista teerilientä. Pitääkin ostaa pelmenejä ja kaivaa pakastimesta loppu liemi![]()
Täältä ääni korpille. Menen jonkinlaiseen transsiin kun nään korpin. Ehkä se on sitten mun voimaeläin, tai sitten kryptoniitti.Pöllöt parhaita lintuja. Muutkin kyllä hauskoja, mut pöllöissä on vaan jotain hyvin kiehtovaa.
Lottovoiton ostoslistalle joku suojelumetsä pöllöille.