Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei olisi tällä käytöllä kyllä isokaan juttu lopettaa kokonaan. Vaan se vaatisi tietoisen päätöksen, että näin tekee, enkä koe sitä tarpeelliseksi. Tai siis en näe syytä kieltäytyä kokonaan. Tuskin olennaisesti vaikuttaa mihinkään, että juonko pari annosta alkoholia kaksi tai kolme kertaa vuodessa vaiko en.

Humalassa viimeksi… Öh. Hmm. Ehkä alkuvuodesta 2019.
Silloin 2022 kävin työpaikan kesäjuhlilla ja join sellaisen mukavan pienen pöhnän. Viinakset ei ole itselle mikään ongelma mutta se humalainen seura ällötti (muutama kollega yritti iholle ja kebabbilassa nainen yritti paidan alta hieroa) ja alkoholi ei tue minun tavoitteitani millään muotoa. Silloin tuli tietyllä tapaa se päätös vain jättää viinakset pois.

@maltsu on hyvin kuvannut näitä tilanteita elävästä elämästä. Nimittäin joskus yöllisissä seikkailuissa prinsessojen likviditeettipuoli voi mennä yllättävän kuivaksi.

No hätä.

Minulla on aina kämpillä Fazerin sinisten peltilootassa 20€ ja 10€ seteleitä ja kaikenlaisia muitakin pienempiäkin höpörahoja. Yllättävänkin moni siitä muuten kauhookin taksirahaa aamulla lähtiessään. Onko se nyt jonkinsortin vippikassa sekin.
Niinjoo, käteiskassaa on aina hyvä olla yhden Runnerin verran.

Silloin 2022 kävin työpaikan kesäjuhlilla ja join sellaisen mukavan pienen pöhnän. Viinakset ei ole itselle mikään ongelma mutta se humalainen seura ällötti (muutama kollega yritti iholle ja kebabbilassa nainen yritti paidan alta hieroa) ja alkoholi ei tue minun tavoitteitani millään muotoa. Silloin tuli tietyllä tapaa se päätös vain jättää viinakset pois.

VoiJee, olen kade

muista:kateus pitää ansaita, ei ole moite

Kyllä tuollaisenkin takia kalsarikännit on se todellinen vaihtoehto aikuisiällä, mikäli siis sihijuomia ja tulilientä tahtoo käyttää ensinkään.

mustaa on tääläkin

IMG_8721.webp

Back
Ylös Bottom