Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oli kiva päivä ja kokemus! :)
Pari yllätystäkin oli: Mertaranta selostamassa hiihtoa ja se, että jotkut juhlistivat Salpausselän kisoja haisemalla koskenkorvalle jo kesken naisten kilpailun. Siis aamupäivällä. #suomi
Ja minä kun paheksuin, kun eräs lauantai neljältä iltapäivällä joku mieshenkilö oksensi pitkin Kauppakatua. #suomi

#Setämiehet
#Tylleröt

Liitteet

• 20240302_201144.webp
    20240302_201144.webp
    86,3 KB · Katsottu: 81
1 erä maaliton, vaikka paikkoja oli molemmilla.

Lissulle 2min, syy mailasta kiinni pitäminen.

@maltsu on hyvin kuvannut näitä tilanteita elävästä elämästä. Nimittäin joskus yöllisissä seikkailuissa prinsessojen likviditeettipuoli voi mennä yllättävän kuivaksi.

No hätä.

Minulla on aina kämpillä Fazerin sinisten peltilootassa 20€ ja 10€ seteleitä ja kaikenlaisia muitakin pienempiäkin höpörahoja. Yllättävänkin moni siitä muuten kauhookin taksirahaa aamulla lähtiessään. Onko se nyt jonkinsortin vippikassa sekin.

@maltsu on hyvin kuvannut näitä tilanteita elävästä elämästä. Nimittäin joskus yöllisissä seikkailuissa prinsessojen likviditeettipuoli voi mennä yllättävän kuivaksi.

No hätä.

Minulla on aina kämpillä Fazerin sinisten peltilootassa 20€ ja 10€ seteleitä ja kaikenlaisia muitakin pienempiäkin höpörahoja. Yllättävänkin moni siitä muuten kauhookin taksirahaa aamulla lähtiessään. Onko se nyt jonkinsortin vippikassa sekin.

Lissu tulisi ihan ilmaiseksi kurittamaan? #rehtori

Back
Ylös Bottom