Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
View: https://www.instagram.com/reel/C3rCaElshun/?igsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Jotenkin tästä vaan tuli mieleen että milloinka Herr D lähtee taas lomamatkalle?
Ja minä kun paheksuin, kun eräs lauantai neljältä iltapäivällä joku mieshenkilö oksensi pitkin Kauppakatua. #suomiOli kiva päivä ja kokemus!
Pari yllätystäkin oli: Mertaranta selostamassa hiihtoa ja se, että jotkut juhlistivat Salpausselän kisoja haisemalla koskenkorvalle jo kesken naisten kilpailun. Siis aamupäivällä. #suomi
Otitko juoksu tortut alepasta?Glögiä ja joulutorttuja.
En ole näistä teoista ylpeä. Mutta: Pelkään että joku 10-20v nuorempi pitää, taas, mailasta kiinni.syy mailasta kiinni pitäminen.
Sori, nyt on linjasto pysynyt yhdensuuntaisena.Ja minä kun paheksuin, kun eräs lauantai neljältä iltapäivällä joku mieshenkilö oksensi pitkin Kauppakatua. #suomi
En ole näistä teoista ylpeä. Mutta. Pelkään että joku 10-20v nuorempi pitää, taas, mailasta kiinni.
Glögiä ja joulutorttuja.
@maltsu on hyvin kuvannut näitä tilanteita elävästä elämästä. Nimittäin joskus yöllisissä seikkailuissa prinsessojen likviditeettipuoli voi mennä yllättävän kuivaksi.
No hätä.
Minulla on aina kämpillä Fazerin sinisten peltilootassa 20€ ja 10€ seteleitä ja kaikenlaisia muitakin pienempiäkin höpörahoja. Yllättävänkin moni siitä muuten kauhookin taksirahaa aamulla lähtiessään. Onko se nyt jonkinsortin vippikassa sekin.