Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kovaa hommaa, kyllä vaan protestantit/ateistit/pakanat pääsevät helpommalla!katso liitettä 262195
Nyt loppuu jumalaton älämölö ja synnissä irstailu! Selkä ei kipeytymättä kestänyt 1,5 tunnin seisomista... ja pääsiäisen palvelukset ovat vasta tulossaTurnauskestävyys on siis säälittävän heikko.
Kyllä. Ja vaikka ei istuisikaan,niin aina voi ite astua?
View: https://www.youtube.com/watch?v=fHInmt6eUt4&t=262s&pp=ygUOTXVvdmluZW4gbm9pdGE%3D
Tuostapa 04.10 kohdasta Diana Ball:n ohjeet romanttiseen esileikkiin.
Minä.Kuka keittää offarin parhaan ponun?
Täällä standardi beef fajitas, pannacotta ja olut.Oi ettien että, tuli käytyä taas raflailemassa porukalla. Oikein erinomaista safkaa (ja juomaa) pidemmän kaavan mukaan. Euroja kyllä paloi, mutta se on toissijaista, rahaa on hyvä polttaakin (myös muualle kuin sikareihin) ja tukea välillä paikallisia palveluita!
Mä alan pakkaamaan ja muutan Tiibetiin luostarimunkiksi.
Elämä on kärsimystä ja siitä pääsee kun menee luostariin meditoimaan
luostariin meditoimaan
noblesapien.com
Sjoella on moni muukin masentunut, ehkä seuraavaksi kannattaisi suunnata iloiseen Kuopioon.Ei tuu äänitiedostoja tai mitään. Mä masennuin tänään Seinäjoella, ei mulle löydy enää miestä. Mä alan pakkaamaan ja muutan Tiibetiin luostarimunkiksi.
Elämä on kärsimystä ja siitä pääsee kun menee luostariin meditoimaan
"Olin viime vuonna puoli vuotta juomatta." "Niinkö?" "Jep, otin vain joka toinen ilta..."