Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oli tarjolla nyt illasta blinejä, muikunmätiä + muut tykötarpeet. Täytyy todeta että itse tykkään enemmän halvemmasta kirjolohenmädistä. Jälkkärinä oli marenkipavlova vadelmilla.

@Sylverö

IMG_8470.webp

Oi ettien että, tuli käytyä taas raflailemassa porukalla. Oikein erinomaista safkaa (ja juomaa) pidemmän kaavan mukaan. Euroja kyllä paloi, mutta se on toissijaista, rahaa on hyvä polttaakin (myös muualle kuin sikareihin) ja tukea välillä paikallisia palveluita!
Täällä standardi beef fajitas, pannacotta ja olut. 😌 Entäpä siellä?

Ei tuu äänitiedostoja tai mitään. Mä masennuin tänään Seinäjoella, ei mulle löydy enää miestä. Mä alan pakkaamaan ja muutan Tiibetiin luostarimunkiksi.
Elämä on kärsimystä ja siitä pääsee kun menee luostariin meditoimaan

Ei tuu äänitiedostoja tai mitään. Mä masennuin tänään Seinäjoella, ei mulle löydy enää miestä. Mä alan pakkaamaan ja muutan Tiibetiin luostarimunkiksi.
Elämä on kärsimystä ja siitä pääsee kun menee luostariin meditoimaan
Sjoella on moni muukin masentunut, ehkä seuraavaksi kannattaisi suunnata iloiseen Kuopioon.

Jäi muuten nhl-kiekot näkemättä, sen sijaan nautin 9,5h unta.

Back
Ylös Bottom