Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt kuntit! Ette pistä enää yhtään kalsarikuvia!

Alkaa muuten tekemään liikaa mieli ja on pakko lähteä kaupunnille
IMG_8455.webp

@Sylverö @Kajsna kumpi näistä Kuopion uimahalleista on kunnollinen? Taitaa tulla sellainen jokeri huomiselle, että oon jo niin aikaiseen aamusta mestoilla, että tarvii polttaa vähän aikaa ja aattelin, että käyn ny vaikka uimassa pienen reenin, jos ei muuta. Ei jaksa missään keskustan kahviloissa istua paria tuntia luurit päässä.

Viiking Musiikkiin vois mennä, jos ois kymppitonni ylimääräistä.
Kuntolaakso on uusi. 50 metrinen allas jos ihan uida haluaa. Sit perus pore, vesijumppa ym altaat. Muutaman kerran tuolla käyneenä tykkään kyllä

@Sylverö @Kajsna kumpi näistä Kuopion uimahalleista on kunnollinen? Taitaa tulla sellainen jokeri huomiselle, että oon jo niin aikaiseen aamusta mestoilla, että tarvii polttaa vähän aikaa ja aattelin, että käyn ny vaikka uimassa pienen reenin, jos ei muuta. Ei jaksa missään keskustan kahviloissa istua paria tuntia luurit päässä.

Eikö kuitenkin mäkihyppy olisi kova vaihtoehto?

Keskustan uimahalli on se uusin ja kaunein.

Back
Ylös Bottom