Lupaat vain.Mä voin tulla hieromaan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lupaat vain.Mä voin tulla hieromaan![]()
Se oli jo tulossa hakemaan aamusta noroa että saa minkä tahansa syyn riisua pikkuhousut. Oo varovainen nyLupaat vain.
Kuntolaakso on uusi. 50 metrinen allas jos ihan uida haluaa. Sit perus pore, vesijumppa ym altaat. Muutaman kerran tuolla käyneenä tykkään kyllä@Sylverö @Kajsna kumpi näistä Kuopion uimahalleista on kunnollinen? Taitaa tulla sellainen jokeri huomiselle, että oon jo niin aikaiseen aamusta mestoilla, että tarvii polttaa vähän aikaa ja aattelin, että käyn ny vaikka uimassa pienen reenin, jos ei muuta. Ei jaksa missään keskustan kahviloissa istua paria tuntia luurit päässä.
Viiking Musiikkiin vois mennä, jos ois kymppitonni ylimääräistä.
Nää eijole kalsarit.Nyt kuntit! Ette pistä enää yhtään kalsarikuvia!
Alkaa muuten tekemään liikaa mieli ja on pakko lähteä kaupunnille
Kuinkahan monta kertaa mä tämän katsoinNää eijole kalsarit.
![]()
Eikö kuitenkin mäkihyppy olisi kova vaihtoehto?@Sylverö @Kajsna kumpi näistä Kuopion uimahalleista on kunnollinen? Taitaa tulla sellainen jokeri huomiselle, että oon jo niin aikaiseen aamusta mestoilla, että tarvii polttaa vähän aikaa ja aattelin, että käyn ny vaikka uimassa pienen reenin, jos ei muuta. Ei jaksa missään keskustan kahviloissa istua paria tuntia luurit päässä.
Rautakokki. Ironchef.Perjantaiehtoo ja offarissa vain yhdet naistissit. Ei mitään laitaa.
Mikäs se laatua pojille 2 -ketjun aktiivi aikoinaan olikaan. Joku kokki.
Ensimmäinen kokki joka tuli mieleen oli Casey Ryback.Rautakokki. Ironchef.
Tsek.Miten voi ihmistä väsyttää näin paljon. Hetkeksi saatoin jo torkahtaa...
Keskustan uimahalli on se uusin ja kaunein.@Sylverö @Kajsna kumpi näistä Kuopion uimahalleista on kunnollinen? Taitaa tulla sellainen jokeri huomiselle, että oon jo niin aikaiseen aamusta mestoilla, että tarvii polttaa vähän aikaa ja aattelin, että käyn ny vaikka uimassa pienen reenin, jos ei muuta. Ei jaksa missään keskustan kahviloissa istua paria tuntia luurit päässä.
Täällähän on jotkut hiihtokisatkin tuossa Puijolla. Reippaasti vaan osallistumaan!Eikö kuitenkin mäkihyppy olisi kova vaihtoehto?
Joo, kyllähän kaikki hyvät tarinat alkaa lentomäestä.Eikö kuitenkin mäkihyppy olisi kova vaihtoehto?