En kuulu ihmiskuntaan tällä hetkellä.
Normaali olotila jo pitkään, että elämä tuntuu pyörimiseltä jonkin vieraan ja oudon lajin seassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen vuosia sanonut että elämme Monty Pythonin sketsiä, niin absurdia meno on koko ajan. Olisin yhtä hyvin voinut lainata ja kompata kadonneen veljeni no-bodyn viestiä.Toisinaan on kyllä vähän sellainen tunne, että ei edes halua olla osa ihmiskuntaa, vaikka ei oikein voi olla olematta.
![]()
Toisinaan on kyllä vähän sellainen tunne, että ei edes halua olla osa ihmiskuntaa, vaikka ei oikein voi olla olematta.
Olen vuosia sanonut että elämme Monty Pythonin sketsiä, niin absurdia meno on koko ajan.
Fillarin selässä on kyllä aika käppäiset puolustusasemat itse kullakin, jos joku pirivieteri tarttuu kiinni.eikä tähän edes tarvitsisi lisätä pieni nainen korttia, sillä kyllä se vituttais ihan isoa miestäkin joka yllätettäisiin täysin.
Kylläpä työ ootte kyynisiä ja katkeroisia.
Solis ollu melkoinen onnenpotku se.Olis jääny äpplewatsilla tai pelkällä kortilla halvennus pepsit ostamati.
Etelän puolen paltheet jo kaajettu ja aurinkoki nousee selekiästi taivaanrannan yläpuolele, niin kevättä kohtihan tässä mennään.Kevätvouhottajille tiedoksi, lunta sataa.