Deleted member 28748
No kappas. Perusjunttina tiedän vain perussukellusveneen. Täytyy maistella tuotakin joskus, kermaliköörit olen viime aikoina tehnyt itse sekoittamalla ainekset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No kappas. Perusjunttina tiedän vain perussukellusveneen. Täytyy maistella tuotakin joskus, kermaliköörit olen viime aikoina tehnyt itse sekoittamalla ainekset.
Maku oli jees, mutta joku kemiaalinen reaktio, niin tuli ihan jäykkää puuroa tuosta vaahdosta. Sekoittamalla parani.No kappas. Perusjunttina tiedän vain perussukellusveneen. Täytyy maistella tuotakin joskus, kermaliköörit olen viime aikoina tehnyt itse sekoittamalla ainekset.
No Guinnesshan on muutenkin irlantilaisen työmiehen voileipä. Paksu ja viljainen.Maku oli jees, mutta joku kemiaalinen reaktio, niin tuli ihan jäykkää puuroa tuosta vaahdosta. Sekoittamalla parani.
Pitäis luukuttaa!Pitäsköhän huomenna luukuttaa Prodigyä ja paiskoa lumitöitä, vai pelkästään luukuttaa Prodigyä. Valintoja valintoja.
Pitäis luukuttaa!
Prodigy on ihan parasta kamppaillessa, saa sopivan asenteen helposti
Totta. En ollut pitkään aikaan kunnolla itkenyt. En, vaikka on itkettänyt.Itku on hyvä asia. Se on suorastaan nerokas keksintö poistamaan kaikenlaista kuonaa ihmisestä. Suosittelen itkemistä kaikille silloin, kun siltä tuntuu.
View: https://youtu.be/EiVIIreXW2o?si=9jiIFr8r9uNA60oY
Epäilemättä tämä biisi tuo parhaan asenteenPahuksen woke vienyt alkuperäisen videon, se oli kova silloin 90-luvulla!
Vieläpä 2 litraisella koneella. Kova peli. Oiskohan siellä 1500€:n korvilla millä lähtee
Saitko silti suikkarin palkaksi? Aattelin vaan, kun hän noin seksistinen oli, että auton oven avaamiseen piti heti hommata joku miespuolinen paikalle...Kauppareissulla totesin että siellon ihan nelivetokeli.
Kaupan parkkipaikalla joku naishenkilö tuli ilmoittamaan että hänen VAG-tuotteestaan ei ovet aukea, voisinko auttaa.
Kottero ei reagoinut kakeen mitenkään, ovet oli lukittu mutta takaluukku aukesi kuitenkin kahvasta.
Daami mainitsi ohimennen että kiesi on hänen miehensä, eikä tiedä siitä mitään. Meinasin jo sanoa että pitäiskö sun sitten soittaa se superherolover tänne selvittelemään tilannetta, mutta maltoin mieleni.
Tilanne ratkesi sillä että ryömin ninjamaisella notkeudella takahudlarin kautta sisään autoon ja avasin ovet.
Niimmuuten kaupassa soi Prodigy, mikä oli reissun kohokohta.
Siinä vaiheessa kun hän kysyi "mitä olen velkaa", totesin että nyt lähdetään molemmat hiiteen täältä lumipyrystä ja poistuin paikalta.Saitko silti suikkarin palkaksi? Aattelin vaan, kun hän noin seksistinen oli, että auton oven avaamiseen piti heti hommata joku miespuolinen paikalle...
Kevään/kesän viestejä muistellen toivottavasti tämä ei tarkota sitä mitä kuvittelenJahas. Lähtö edessä Sinne Jonnekin.
Mainiota lauantaiaamua!