Taidan ottaa esimerkistä mallia. Ei ole lunssaa, mutta ihan muuten vain.Kahden peiton alla sängyssä pötköttelen ja tärisen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taidan ottaa esimerkistä mallia. Ei ole lunssaa, mutta ihan muuten vain.Kahden peiton alla sängyssä pötköttelen ja tärisen.
Suosittelen! Mukavampaa terveenä.Taidan ottaa esimerkistä mallia. Ei ole lunssaa, mutta ihan muuten vain.
Mä käyn säännöllisen epäsäännöllisesti selänrusauttajallaPalstalaiset juoksee hieronnoissa enempi kuin huippu-urheilijat ja nyt jo akupunktuuritkin käytössä.
Koska tulee eka saneltu viesti tänne niskanrusauttajalta käynnistä?
Häntäluu aristaa keskivvikon kaatumisesta sen verran että kyykkäilyt jäi vähän heikoksi, mutta otan kuitenkin viskin palkkariksi.Olen ansainnut viskin&sikarin, mutta kyykätään nyt kuitenkin ensin.
Voihan vilu. Nibe rommas. Pakko ottaa hermo-oluet.
Onko @vokot & mese nähty kylillä, vai pitääkö huolestua?
Onkohan joku daami ottanu orjakseen?Onko @vokot & mese nähty kylillä, vai pitääkö huolestua?
Voodoo people?Niimmuuten kaupassa soi Prodigy, mikä oli reissun kohokohta.
Minun toinen akupunktiokerta oli maanantai-iltana. Tiistaina alaselkä tuntui liikkuvan helpommin, mutta muutos ei ollut iso. Keskiviikkona oli jymy-yllätys: pystyin tatamilla tekemään täysin ilman kipua liikkeitä, jotka aiemmin koskivat kovasti selkään. Tänään jännitti, vieläkö vaikutusta on jäljellä, ja kyllä oli: ei kipua. Olen suorastaan ällistynyt. Olenko siis vuosikaudet kärsinyt ajoittain paljonkin elämää haitanneesta kivusta, johon helpotus löytyy selkään tökätyistä neuloistaEhkä seuraavat päivät ja selkälihaksen jumi tai sen helpotus kertovat auttoiko siihen vaivaan johon apua lähdin hakemaan.
Palstalaiset juoksee hieronnoissa enempi kuin huippu-urheilijat ja nyt jo akupunktuuritkin käytössä.
Koska tulee eka saneltu viesti tänne niskanrusauttajalta käynnistä?
Le Coq![]()
Voittajalle äänivyöry – tässä on kauppojen paras olut
Suomalaisilla on selvä suosikki myös vaaleissa lageroluissa.www.is.fi
Mikäs on Sylvin suosikki näistä?
soittaa se superherolover tänne