Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika nopsalla aikataululla säädettiin samalla kaveriporukalla, jolla käytiin Islannissa, mistä horisin tänne, mutta kesällä 3.7 nyt sitten AC/DC Wembleyllä. Todennäköisesti makea setti tämäkin ja näkee nyt tosiaan AC/DC:nkin kerran elämässään.
Millähän kokoonpanolla hyö nykyään keikkailee?

Nähnyt kahtesti aikoinaan.

Hehe, jopas on toimittajalle käynyt hassusti.

Nimittäin itselleni kävi viime vuoden lopulla ihan samoin

Tein silleen tyhmästi että otin osaa erään Bundeswehr sotilaan ig haasteeseen, jossa piti tehdä 20min kehonpainotreeniä joka päivä kuukauden ajan.

Novittu siihenhän jäi ihan koukkuun.

Jonka seurauksena aloitin vuoden kestävän epätieteellisen ihmiskokeen, jossa kpt:tä tehdään 45-60min joka päivä.

Tämä ihan vaan varoittavana esimerkkinä kaikille, ettette ala hölmöillä mitään.

Ja sitten takaisin asiaan.

20240216_140635.webp
Tänään tuli paljasjalkakengät. Todella söpöt. Olen valmiina kesään.

Hehe, jopas on toimittajalle käynyt hassusti.

Nimittäin itselleni kävi viime vuoden lopulla ihan samoin

Tein silleen tyhmästi että otin osaa erään Bundeswehr sotilaan ig haasteeseen, jossa piti tehdä 20min kehonpainotreeniä joka päivä kuukauden ajan.

Novittu siihenhän jäi ihan koukkuun.

Jonka seurauksena aloitin vuoden kestävän epätieteellisen ihmiskokeen, jossa kpt:tä tehdään 45-60min joka päivä.

Tämä ihan vaan varoittavana esimerkkinä kaikille, ettette ala hölmöillä mitään.

Ja sitten takaisin asiaan.
Mähän oon sellainen että täytyy itse oppia kantapään kautta. Voisin siis etsiä jonkun kehonpainohaasteen vuodeksi eteenpäin

Back
Ylös Bottom