Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä merkkiä?Ostin kaupasta jopa kolme siideriä, ajattelin kokeilla olla niinkuin muut ihmiset. Yksi meni hyvin alas, no se olikin ginger joe, mutta tää toinen siideri jo tihkasee kun puolet on juotu.
Ei pitäis juoda muuta kun viskiä
Brinkhall Baski ja sitten ihan upcider päärynä light kun oli ainoa päärynä lightMitä merkkiä?
Ei ei ei ei ei....Brinkhall Baski ja sitten ihan upcider päärynä light kun oli ainoa päärynä light
No mikä sitten?Ei ei ei ei ei....
Joo en näistä erikoisoluista ymmärrä. Oletin että happamuus limestä ym kun niille voimakkaasti maistui.
”Oluttrendien aallon harjalla ratsastaa tällä hetkellä etenkin hard core olutharrastajien suosima hapanolut. Se on kuivaa, hapanta, suuta kokoon vievää, pistelevää, alkukantaista olutta. Makumaailmaa voi kuvata vaikkapa sanoilla: navetantakainen, pilaantunut, hevosen hiki.”
![]()
Eikö nuo kaikki kaljanlitkut ole suunnilleen saman makuisia.
Hapanoluissa on nimenomaan vaihtelua niin ettei kyllästy, toki hedelmän sotkeminen oluen valmistukseen ei kaikkia ehkä miellytä. Jostain syystä näin aikuisiällä alkanu happo maistua hyvältä.Pitäisi olla, mutta kaikenmoista ”erikoista” ja erikoisen makuista myydään oluena, missä EU-direktiivit?
Hapanoluissa on nimenomaan vaihtelua niin ettei kyllästy, toki hedelmän sotkeminen oluen valmistukseen ei kaikkia ehkä miellytä. Jostain syystä näin aikuisiällä alkanu happo maistua hyvältä.
Mulla se IPA-maailma vielä tutkimatta. King Jjjuliusss tuli maistettua kun sopivasti oli saatavilla, täälläkin taisin mainita.IPA:t ja happamat alkaneet maistua yksittäisinä täälläkin.
Lähtisin Crowmoor tuotteita kokeilemaan.No mikä sitten?
Joskus tullut niitä juotua, ihan ok. Magners on ok myös, vai mikä sen nimi olikaan.Lähtisin Crowmoor tuotteita kokeilemaan.
Niitä on useita vaihtoehtoja, löytyy vähän joka makuun.
Oon ehkä itekin tuota Magnersia maistanut.Joskus tullut niitä juotua, ihan ok. Magners on ok myös, vai mikä sen nimi olikaan.
On muuten todella komea.Voi prkl @Lonewolf kun tekisi mieli laittaa valokaari palamaan ja rakentaa tuollainen hylly vaikka autotallin seinälle.
katso liitettä 261963
Mulla se IPA-maailma vielä tutkimatta. King Jjjuliusss tuli maistettua kun sopivasti oli saatavilla, täälläkin taisin mainita.
Jokos sä Euroopasta oot tilaillu?
Mä laittaisin tämän vessaanVoi prkl @Lonewolf kun tekisi mieli laittaa valokaari palamaan ja rakentaa tuollainen hylly vaikka autotallin seinälle.
katso liitettä 261963