Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuulostaa siltä, että tohon on käytetty useampi tunti ja todennäköisesti useampi satku rahaa. Minäkin yhden custom näppiksen heikkona hetkenä kasasin, niin aivan maailman lopun piiperrystä, kun jotkut putsaa ja öljyää käsin uusiksi joka ikisen nappulan alla olevat kytkimet ja nk. stabilizerit, jotka pitää noita leveämpiä nappuloita paikallaan ja sit tuonne koteloon viritellään kaikenlaisia ledejä, pehmusteita ja mitä kukakin haluaa. Mutta tuosta kyllä minusta kuuleekin, että tuo ei kilise ja kolise niin kuin joku tusina mekaaninen näppis.

Onko ajan ja vaivan näköistä, niin tiedä tuosta.. ei varmaan 99,5 prosentille näppistä käyttävistä :D Mulle ei toimis tuo 60% koko, kun puuttuu sit väkisin olennaisia nappuloita ja pitäs pelata softien kanssa, joilla saa koodailtua eri näppislayereita itelleen.

Liian aikaista suunnitella, tässä vielä kukaan tiedä mitä tulevana suvena tapahtuu.
Joo, muuta ei oo uskaltanu itekään kesälle vielä lukita kuin että toukokuussa lähdetään romanttisesti vanhan duunikaverin (baari- ja festariajoilta) kanssa Rhodokselle.

Pahaa pelkään, että siellä saattaa viinan perkele päästä irti.
Eihän nää päivän eikä kahen reissuja oo, silläpä kyselinki, että kumpiko kuukausi ois todennäköisempi.

😉 @Sylverö

Varmaan on sopimuspykälissä, että saavat kisata vapaasti toisiaan vastaan. Voi tulla mielenkiintoista ellei hämmin reaktionopeus ole liikaa laskenut iän myötä. Faktahan kyllä on, että sama kuski 30v vs. 40v , niin reaktiot hidastuu. Tosin, jos ei liikaa, niin kokemus, kokonaisvaltainen kisatilanteen hahmottaminen voi paikata. Mutta voi kyllä pientä kipinöintiä tulla tallin sisällä.

#hehe

Joo, muuta ei oo uskaltanu itekään kesälle vielä lukita kuin että toukokuussa lähdetään romanttisesti vanhan duunikaverin (baari- ja festariajoilta) kanssa Rhodokselle.

Sinne sitten vähintään pikkutakit mukaan.

Ei sentään Ibiza.
Siellä olin yhdet 40-v juhlat.
Se siitä.

Sinne sitten vähintään pikkutakit mukaan.
Saattas vaatia tosiaan semmosta Miami Vice -henkistä vaaleaa niillä keleillä.. Ei löydy kaapista (varsinaisen puvun lisäksi) kuin tommonen tummansininen, mitä oon pitänyt baari- kautta juhlatakkina, kun on jotkut ei niin hienot kekkerit.

Mutta kaupastahan noita saa.

Taas jäi parta vetoketjun väliin. Nyt sai jo tosissaan vetää, että aukesi. Kyyneleiltä ei säästytty.

Paimenpennun uhkailu väsyriehun aikaan on tasoa:
"Nyt alat jo rauhoittua tai otan sinut kohta syliin!"

aN3Hwsq.png

#tässäollaan

Paimenpennun uhkailu väsyriehun aikaan on tasoa:
"Nyt alat jo rauhoittua tai otan sinut kohta syliin!"

aN3Hwsq.png

#tässäollaan
Mä oon pari kertaa kantanut aikuista uroskoiraa lenkillä milloin minkäkin perseilyn takia 😁 yleensä se on joku mehukas kusiläiskä jota täytyy haistella ja maistella oikein olan takaa ja isännällä menee hermo seisoskeluun. Toimiva keino!

Back
Ylös Bottom