Pulla pois.
Kaakao pois.
Jatkakaa.
Kaakao pois.
Jatkakaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, muuten ei ollu tarkoitus valittaakaan kuin omasta tyhmyydestä.No mutta tuohan on just hyvä tapa elää, sijoittaa itselleen mieluisiin asioihin. Selvästihän sulla jää kulujen päälle jotain kuukausittain jotain ku on varaa lomareissuihin ja custom-kitaroihin.
Juu!Parasta lepoa aivoille on vain maata tekemättä mitään hiljaisessa tilassa jossa olet vain yksin ajatustesi kanssa.
Mutta joidenkin pääkoppa vaan on täynnä aivopieruja 24/7
Terapia.no sano mitä teen jos vastaus löytyy, sitähän toisiltakin Herroilta tiedustelin, että olisko hyviä iteoita
itsellä kun ei ole
Tokihan tässä on myös se pointti, että hän vetää myös jotain ihmeen provoroolia täällä...Mä kyllä ymmärrän myös vokottia.
Näinpä, ja tätä (ammattiapua) Veelle on usein ehdotettu, ja vastaus on ehdoton ei.Ei se ole helppoa rohkaistua juttelemaan, jos aivot pettää siinä kohtaa kun pitäis tuottaa puhetta. Semmoista se oli itselläkin nuorena miehenä, olin hyvässä kunnossa ja äidin mielestä komea ja muutenkin hyvät raamit elämässä, mutta pään sisäinen maailma oli ihan tunkio. En vain uskaltanut mennä puhumaan sukupuoleen katsomatta juuri kenellekkään, koska en yhtään kestänyt jos joku oli eri mieltä tai nauroi sille mitä sanoin, sehän on nöyryyttävää. Jos pelkää konfliktia vielä tuon lisäksi niin alkaa oikeasti olla aivan vääränlaisia ajatuksia pää väärällään siinä tilanteessa kun pitäis osata rennosti keskustella. Siinä ei auta, vaikka miten yrittää rohkaistua kun pää on yhtäaikaa täpötäynnä ja ihan tyhjä. Mitään ei mene sisään, mitään ei tule ulos ja kiusallinen tilanne on läsnä.
Mut ymmärrän myös kaikkia muita, koska tuohon tilanteeseen on mun nähdäksesi lähinnä se yks apu, eli harjoitella sitä juttelemista ja ihmisten lähestymistä. Siedätyshoitoa. Se auttoi ainakin minulle ja lukuisista diagnooseista huolimatta osaan esittää ihan mukiinmenevää normaalia ihmistä sosiaalisissa tilanteissa. Iso apu oli myös nuo diagnoosit ja pieni apu myös niiden kylkiäisenä saadut lääkitykset, mutta isompana apuna se itse diagnoosi ja sitä kautta kasvanut ymmärrys itseä kohtaan. En minä olekaan tyhmä, vaan keskittymishäiriöinen. Enkä mä ole edes ujo, vaan autisti. Se on auttanut hirveästi kun tietää miksi käyttäydyn niin kuin käyttäydyn, unohtelen asioita yms ja se on ihan ok. Nämä kortit mulle jaettiin, ja nyt kun olen saanut apua niin osaan myös pelata ne korttini.
Totta!Onni on hyvä ja riittävä ruoka.
Ääriviivoja laitettu tänään.Minä kävin juuri viikko sitten ottamassa neulaa ja ensi viikolla on vielä täydennyskierros valmiiksi asti. Näyttäisi, että tästä tulee vielä ns. helvetin hyvä.
Just näin :D Ei mitään sydämiä, pieniä tekstin pätkiä tai jaappanialaisia merkkejä, ku kunnolla syvään päätyyn suoraan.Ajattelin tämmösellä pienellä aloittaa ja tunnustella, että onko oma juttu nää tatuoinnit.
Ajattelin tämmösellä pienellä aloittaa ja tunnustella, että onko oma juttu nää tatuoinnit.
Sylvikö itse on tuon nuorena tyttönä kutonu?
Juu, omien lampaiden villasta kehräsin langat, värjäsin ja solmin ryijyn. Siihen aikaan ei nimittäin ollut pirtissä näköradiota tai muuta humpuukia, niin iltapuhteeksi ehti hyvin tekemään kaikenlaista hyödyllistä.Sylvikö itse on tuon nuorena tyttönä kutonu?
Kohta sulla on niinku täällä meidän katon alla. Yksi huone missä ompelukone, saumuri, ja juuri joku jousto-ommelkone...mikä lie. Ja toinen huone täynnä kankaita ja tilpehöörejä...ja lattia liimassa kaavojen saksimisen ja liimailun jäljiltä..Pitää vain olla jousto-ommel myös siltä varalta, että innostun huristelemaan mm. jumppavaatteita.