Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hahaa, minäpä saankin tällä viikolla rollaattorin.
IMG_4360.webp

Päivän saavutukset: huudettu tietokoneelle, istuttu sohvalla, yksi jakso Sledgeä crosstrainerillä, makoilua sängyssä.

#eimitääntekemistä
#booooooring

Piikkimatto on kyllä maaginen keksintö.
Äskettäin kävin moiselle makaamaan, että jos vartin rentoutuisi. 10min kohdalla tuli tunne, että jalat on miten sattuu yms levotonta. Noh, kävi perinteisesti ja 15min=60min. Hyvin nukahtaa siihen (y)
Jos on ollut pitkä tauko piikkimatolta niin sitten ensimmäinen kerta siinä tekee just tuota että jaloissa tuntuu ikäänkuin joku paine ja niitä pitää liikuttaa koko ajan. Mutta vaan ekan kerran.
Muuten se on paras ostos mitä ikinä ollut.

Ajattelin siirtyä soffalta moottorisänkyyn. Ei tartte mitään piikkimattoja..
Moottorisänky ollut kohta 15 vuotta enkä ymmärrä sitä hehkutusta. Oon käyttänyt sitä moottoriosaa ainoastaan silloin kun terveydentila on sellainen että tarvii apua sängystä ylös nousemiseen 🤔

Moottorisänky ollut kohta 15 vuotta enkä ymmärrä sitä hehkutusta. Oon käyttänyt sitä moottoriosaa ainoastaan silloin kun terveydentila on sellainen että tarvii apua sängystä ylös nousemiseen 🤔
Joka päivä illalla (eli olen jo hyvän tovin pötköttänyt sänkyssä) (koska: elämä: eijjole), hilaan itseni selälle kivuttomaan asentoon, jalat ylös ja pääpuoli myös vähän ylös. Joka. Päivä. Harvinainen hetki ettei ole selästä kipeä.

Joka päivä illalla (eli olen jo hyvän tovin pötköttänyt sänkyssä) (koska: elämä: eijjole), hilaan itseni selälle kivuttomaan asentoon, jalat ylös ja pääpuoli myös vähän ylös. Joka. Päivä. Harvinainen hetki ettei ole selästä kipeä.
Mullakin on aina selkä kipeä mutta riittää kun makaa iso tyyny jalkojen alla. Ehkä mä voisin kokeilla nostaa sen jalkaosan ylemmäs 🤔

Ei nyt tuosta muodosta, mutta koneistusvideoista kyllä tulee ikävä vanhaan duuniin... toimin vanhempana koneistajana 5 vuotta ja inhosin yli kaiken niitä bulkki tilauksia, mutta kun pääsi tekemään uusia ohjelmia niin olin elementissäni! Muistan ammattitutkintoa suorittaessa erään koneistamo puljun TJ oli "valvomassa" työtä ja hän sitten katsoi koodiani päättötyössä ja sanoi että tämä kohta näyttää hiukan oudolta... totesin vain että syötin sen vaiheen kokonaan käsin kun halusin että voi tarkistaa kierteet välissä, hän oli aika ymmällään että joku oikeesti puukottaa noita koodeja viel 2020 luvulla käsin.

näyttää erilaiselta ku mulla tänään.... tein failureen 12kg kässäreillä, sit perään 8 ja 4.

edit : hörpytön helmikuu meni... piti kaataa vain vodka putelin lirut lasiin ja colaa päälle mut siin olikin yllättävän tuju paukku. Taidan olla humalassa. (mulla viel 2 vapaapäivää vaikka onkin maanantai!)

Back
Ylös Bottom