Ajattelin siirtyä soffalta moottorisänkyyn. Ei tartte mitään piikkimattoja..Ompas tässä mekanismisohvalla ihmisen hyvä olla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajattelin siirtyä soffalta moottorisänkyyn. Ei tartte mitään piikkimattoja..Ompas tässä mekanismisohvalla ihmisen hyvä olla.
Hahaa, minäpä saankin tällä viikolla rollaattorin.Ajattelin siirtyä soffalta moottorisänkyyn. Ei tartte mitään piikkimattoja..
Hahaa, minäpä saankin tällä viikolla rollaattorin.
Pakko laittaa #klassikkoHahaa, minäpä saankin tällä viikolla rollaattorin.
Jotenki tulee olo, että eihän veri ollu vähällä muuallaki ku puNpussa?Hahaa, minäpä saankin tällä viikolla rollaattorin.
Mietin ihan samaa.Mitähän sitä sitten elämällään tekis. Perkele kun joutuu tällasia miettimään.
Töitä.Mitähän sitä sitten elämällään tekis. Perkele kun joutuu tällasia miettimään.
Jos on ollut pitkä tauko piikkimatolta niin sitten ensimmäinen kerta siinä tekee just tuota että jaloissa tuntuu ikäänkuin joku paine ja niitä pitää liikuttaa koko ajan. Mutta vaan ekan kerran.Piikkimatto on kyllä maaginen keksintö.
Äskettäin kävin moiselle makaamaan, että jos vartin rentoutuisi. 10min kohdalla tuli tunne, että jalat on miten sattuu yms levotonta. Noh, kävi perinteisesti ja 15min=60min. Hyvin nukahtaa siihen![]()
Moottorisänky ollut kohta 15 vuotta enkä ymmärrä sitä hehkutusta. Oon käyttänyt sitä moottoriosaa ainoastaan silloin kun terveydentila on sellainen että tarvii apua sängystä ylös nousemiseenAjattelin siirtyä soffalta moottorisänkyyn. Ei tartte mitään piikkimattoja..
Joka päivä illalla (eli olen jo hyvän tovin pötköttänyt sänkyssä) (koska: elämä: eijjole), hilaan itseni selälle kivuttomaan asentoon, jalat ylös ja pääpuoli myös vähän ylös. Joka. Päivä. Harvinainen hetki ettei ole selästä kipeä.Moottorisänky ollut kohta 15 vuotta enkä ymmärrä sitä hehkutusta. Oon käyttänyt sitä moottoriosaa ainoastaan silloin kun terveydentila on sellainen että tarvii apua sängystä ylös nousemiseen![]()
Mullakin on aina selkä kipeä mutta riittää kun makaa iso tyyny jalkojen alla. Ehkä mä voisin kokeilla nostaa sen jalkaosan ylemmäsJoka päivä illalla (eli olen jo hyvän tovin pötköttänyt sänkyssä) (koska: elämä: eijjole), hilaan itseni selälle kivuttomaan asentoon, jalat ylös ja pääpuoli myös vähän ylös. Joka. Päivä. Harvinainen hetki ettei ole selästä kipeä.
Kuka päästi Lissun ohjelmoimaan CNC:n?
View: https://www.instagram.com/reel/C13Q1XvJ706/?igsh=MXB6ejhrdDg3MzA5Yw==
Huhhuh, kuntit
Huhhuh, kuntit