Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tammikuu toistaiseksi 2534 kwh. Hehe.
Patteriautolla posoteltu vähän alle 5 tkm vajaassa parissa kuukaudessa.
En tiedä paljonko ajettu
Tuon ikäluokan yotassa on mittaristo kyllä helevetin asiallinen. Löytyy kaikki tarvittava, mutta ei mitään ylimääristä.![]()
Toyota hiace, 1992, Bensiini, 219 tkm – Kiertonet.fi
Päättyy 4.2.2024 21:00 - Vanha bensa-hiace vähillä kilometreillä. Toimiva, joskin akku voi olla tyhjentynyt. Ollut käytössä viime talvena viimeksi, mutta nyt siirretty...kiertonet.fi
Bensa-haisusta neljättä tonnia...
Eli siis kesä on jo täällä!Lämpötila lussan puolella
Samaa tyyliä mun volkkarissa, vaikka aika lailla tuoreempi onkin.Tuon ikäluokan yotassa on mittaristo kyllä helevetin asiallinen. Löytyy kaikki tarvittava, mutta ei mitään ylimääristä.
Oliko noissa tuossa mittarien keskiosassa varoitusvaloja jotka palaa usein ja kirkkaasti...näin muistelen.Samaa tyyliä mun volkkarissa, vaikka aika lailla tuoreempi onkin.
![]()
Avaimesta kun kääntää, niin pariksi sekuntiksi syttyvät ja sitten sammuvat.Oliko noissa tuossa mittarien keskiosassa varoitusvaloja jotka palaa usein ja kirkkaasti...näin muistelen.
eikö näje mistään äpistä?
Minähän en patterimallia osta jos ei taskupuhelimella hoidu kaikki muu paitsi itse tyyräys
en näe mitään hyötyä ellei pääse leikkimään, muuten moottoribensiinimalli täyttää kaikki tarpeet #miestenlelut
teslastakin kinostuin aivan vaan sentähären ku niitä kameroita voi katsella kun auto on parkissa, että mitä ympäristössä tapahtuu