Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos olisi rahulia aivan hirmuisesti, niin minulla olisi Hispano Suiza ja James sitä ajamassa.

Perinnöllä sain vain edullisen, vähän käytetyn sähköpyörän.

Ps. Ei mikään ruma nykymalli, vaan tämmöinen elegantti:
20240130_111511.webp
James voisi olla uudempaa mallia 😛

Puksuttelee kilovattia katolta kuntit. Tammikuuta eletään. Erittäin positiivisesti olen yllättyny. Huus holli vie väliltä 1-2kw/h näillä keleillä.

taitaa muuten syntyä kaikkienaikojen kovin kk kulutus

tällähetkellä palanut tammikuussa 1150kwh

Tammikuu toistaiseksi 2534 kwh. Hehe.

Patteriautolla posoteltu vähän alle 5 tkm vajaassa parissa kuukaudessa.

2404,9kwh.

Ja 200m2 sähköllä lämmitettynä mukavaan 23 asteeseen ja kaikki ajokilsat autotallin töspelistä. En tiedä paljonko ajettu, joka päivä suhattu ees taas aamulla ja illalla.

En tiedä paljonko ajettu

eikö näje mistään äpistä?

Minähän en patterimallia osta jos ei taskupuhelimella hoidu kaikki muu paitsi itse tyyräys

en näe mitään hyötyä ellei pääse leikkimään, muuten moottoribensiinimalli täyttää kaikki tarpeet #miestenlelut

teslastakin kinostuin aivan vaan sentähären ku niitä kameroita voi katsella kun auto on parkissa, että mitä ympäristössä tapahtuu

Bensa-haisusta neljättä tonnia...
Tuon ikäluokan yotassa on mittaristo kyllä helevetin asiallinen. Löytyy kaikki tarvittava, mutta ei mitään ylimääristä.

nykymimisille vetnlämpömittarikin aivan turha

vai kuka sitä seuraa, Minä tietysti mutta moniko muu? arkisessa ajossa siis

Minähän siis ajan moottorin aina lämpimäksi asti, en aja niin lyhyttä matkaa ettei kerkeä lämmitä &akun latauksen

maitokauppareissuunkni sisältyy aina ringin kiertoa ydinkeskustassa, aivan vaan sen tähären että motor lämpenee, ei mitään NAIStenkatselutakaaajatuksia ole #tarkkatavarasta

eikö näje mistään äpistä?

Minähän en patterimallia osta jos ei taskupuhelimella hoidu kaikki muu paitsi itse tyyräys

en näe mitään hyötyä ellei pääse leikkimään, muuten moottoribensiinimalli täyttää kaikki tarpeet #miestenlelut

teslastakin kinostuin aivan vaan sentähären ku niitä kameroita voi katsella kun auto on parkissa, että mitä ympäristössä tapahtuu

Ei näjy. Enkä oo löytäny autosta ihtessäkään mittään graaffia paljonko kilsoja per kuu. Pitäis painaa mieleen paljonko lukemaa sillon ja paljonko nytte ja miinuslaskulla. Ei kinostele niin paljoa että seuraisin.

Back
Ylös Bottom