Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tuotto
Luonnollisia tuoksuja, eivät tietääkseni aiheuta esim. migreeniä, vaikka saattavatkin saada aikaan nenän nyrpistelyä.entä jos se hajupilvi on hien ja paskan
No jos ei ihanat ruotsittaret kelpaa, niin minkäs sille sitten voi. Omaan jalkaanhan siinä ampuu.kotimaisia onely
Tämäkin osuu aika samoihin, paitti viikonloppuisin ennemmin tuo toinen jo mainittu toiminta. Tai siis, ei tuosta tarvi jättää ku "nousen ylös" ja "meen vielä" pois, säästetään se touhu, niin toimii noinki.Arkena käyn nukkumaan 21-22 ja viikonloppuna 23 ja herään usein 6-7 aikaan. Nousen ylös viikonloppuna tuohon aikaan, touhuan jotain ja meen vielä päikkäreille 8-9 aikaan ja nukun tunnin. Hitaat aamut![]()
Joo siis nousen ylös ja meen vielä on ainoastaan sen takia ettei oo muuta järkevää touhuiltavaa.Tämäkin osuu aika samoihin, paitti viikonloppuisin ennemmin tuo toinen jo mainittu toiminta. Tai siis, ei tuosta tarvi jättää ku "nousen ylös" ja "meen vielä" pois, säästetään se touhu, niin toimii noinki.
Onneksi en oo vapailla markkinoilla ja asut siellä syrjässä.![]()
Mä kannan niitä klapeja sisään melkein päivittäin vaikka on moderni maalämpöMaalaisromantiikka on kyllä kivaa... elokuvissa. Kyllä mua vaan vituttais nousta joka aamu jäätyneessä torpassa pistää jotain 20 luvun uunia lämpimäksi josta se lämpö sitten surkeasti muka leviää kaikkialle asuntoon. Tästä me kyllä ollaankin emännän kanssa juteltu että siinä missä hänen unelma on kantaa klapeja sisään 2 takkaan, uuniin ja saunaan, mun unelma on että voin työmatkalla pistää kännykällä kaikki valmiiks (okei sähkösaunat on kyl yleensä aika kuraa). Lumityötkin sujui niin että soitin huoltoyhtiöön että mitä vittua, täällä on tiellä lunta.
No vaan onneksi meille nykyisin on mistä valita. Oma luonteenlaatu ei anna periksi, että luottaisin yksi siihen, että se pilvipalvelu tekee ne toivotut asiat jotka puhe-elimeen on syötetty tai että pelkän sähkön varassa eläisin, saati että se huoltoukko hoitaisi hommansa, ainakaan niin ku on sovittu tai ajallaan. Tekee itte, niin tuleepahan tehtyä.Maalaisromantiikka on kyllä kivaa... elokuvissa. Kyllä mua vaan vituttais nousta joka aamu jäätyneessä torpassa pistää jotain 20 luvun uunia lämpimäksi josta se lämpö sitten surkeasti muka leviää kaikkialle asuntoon. Tästä me kyllä ollaankin emännän kanssa juteltu että siinä missä hänen unelma on kantaa klapeja sisään 2 takkaan, uuniin ja saunaan, mun unelma on että voin työmatkalla pistää kännykällä kaikki valmiiks (okei sähkösaunat on kyl yleensä aika kuraa). Lumityötkin sujui niin että soitin huoltoyhtiöön että mitä vittua, täällä on tiellä lunta.
Hmm, puulämmitteisiä uuneja ja liesiä voi olla myös taloissa, joissa on peruslämmitys muilla keinoin. Ihan 2000-luvulla rakennetun talon keittiössäki voi olla puuhella ja induktioliesi vierekkäin.Maalaisromantiikka on kyllä kivaa... elokuvissa. Kyllä mua vaan vituttais nousta joka aamu jäätyneessä torpassa pistää jotain 20 luvun uunia lämpimäksi josta se lämpö sitten surkeasti muka leviää kaikkialle asuntoon.
En seuraa sähkönhintakeskusteluja, enkä tässäkään ketjussa oo valittajien nimimerkkejä painanu mieleen, mutta sulla ilmeisesti on kiinteähintainen sähkösoppari... Hyvä, niin on mullaki.Tästä me kyllä ollaankin emännän kanssa juteltu että siinä missä hänen unelma on kantaa klapeja sisään 2 takkaan, uuniin ja saunaan, mun unelma on että voin työmatkalla pistää kännykällä kaikki valmiiks (okei sähkösaunat on kyl yleensä aika kuraa).
Lumityöt on mukavaa ulkoilua ja tuleepa samalla vähä liikuttua sohvalta. Jos joku muu pukkais sitä kolaa, niin ite kuitenki selais pakkista silläaikaa.Lumityötkin sujui niin että soitin huoltoyhtiöön että mitä vittua, täällä on tiellä lunta.
On se oikeasti romanttista jos siihen elämään on nuoresta asti kasvanu eikä tarvis käydä töissä vaan päivän työt olis sitä pirtin lämmitystä ja lumien kolaamista. Koska oikeasti jossain sähköttömässä torpassa asuminen talvella on kokopäivätyö itessäänMaalaisromantiikka on kyllä kivaa... elokuvissa. Kyllä mua vaan vituttais nousta joka aamu jäätyneessä torpassa pistää jotain 20 luvun uunia lämpimäksi josta se lämpö sitten surkeasti muka leviää kaikkialle asuntoon. Tästä me kyllä ollaankin emännän kanssa juteltu että siinä missä hänen unelma on kantaa klapeja sisään 2 takkaan, uuniin ja saunaan, mun unelma on että voin työmatkalla pistää kännykällä kaikki valmiiks (okei sähkösaunat on kyl yleensä aika kuraa). Lumityötkin sujui niin että soitin huoltoyhtiöön että mitä vittua, täällä on tiellä lunta.
Mä kannan niitä klapeja sisään melkein päivittäin vaikka on moderni maalämpöhaaveilen siitä hirsimökistä.
Lumityöt on mukavaa ulkoilua ja tuleepa samalla vähä liikuttua sohvalta. Jos joku muu pukkais sitä kolaa, niin ite kuitenki selais pakkista silläaikaa.
Ihan puhtaasta mielenkiinnosta, kuinka reagoi huoltoyhtiö tuohon työpyyntöön?Maalaisromantiikka on kyllä kivaa... elokuvissa. Kyllä mua vaan vituttais nousta joka aamu jäätyneessä torpassa pistää jotain 20 luvun uunia lämpimäksi josta se lämpö sitten surkeasti muka leviää kaikkialle asuntoon. Tästä me kyllä ollaankin emännän kanssa juteltu että siinä missä hänen unelma on kantaa klapeja sisään 2 takkaan, uuniin ja saunaan, mun unelma on että voin työmatkalla pistää kännykällä kaikki valmiiks (okei sähkösaunat on kyl yleensä aika kuraa). Lumityötkin sujui niin että soitin huoltoyhtiöön että mitä vittua, täällä on tiellä lunta.