Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis eikö tämä kundi ole jäsen Saatana? Tai Saatana on hän ihan miten päin vaan.
Mielstäni kaikki täsmää. Kaikella kunnioituksella kumpaakin tai yhtä kohtaan.
Vaalikoneessa hän nimesi poliittiseksi esikuvakseen Pekka Siitoimen.![]()
Jiri Keronen – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Pöh.Siis eikö tämä kundi ole jäsen Saatana?
Ööö tota, mieti vielä hetkiVähän otettu tequilaa. Nyt voisi alkaa muotoilemaan partaa.
Pelkällä huomautuksella selvisit? Joskus 20v sitten veivät multa suoraan kilvet ja oiskohan rikesakkokin napsunu ku oli jääny katsastamatta.Tuli sitten ajettua puoli vuotta katsastamattomalla autolla. Olin menossa katsastamaan vasta heinäkuussaonneksi poliisi huomautti
![]()
Kyllä tosta on yleensä kilvet otettu.Pelkällä huomautuksella selvisit? Joskus 20v sitten veivät multa suoraan kilvet ja oiskohan rikesakkokin napsunu ku oli jääny katsastamatta.
Ei jaksa enää muistaa etes Daltonin etunimeä, ois kateltava itsekin.Loppuillan osalta järjestystä pitävät yllä herrat Dalton ja Garrett.
Kiitos inspiraatiosta @Heatseeker
Ööö tota, mieti vielä hetki
Sain mä 70€ sakon mut kilpiä ei vietyPelkällä huomautuksella selvisit? Joskus 20v sitten veivät multa suoraan kilvet ja oiskohan rikesakkokin napsunu ku oli jääny katsastamatta.
Mutta saatanasta ja Pekasta nyt lähestyvän kesän tunnelmiin. Olisiko jollakulla seksiä tihkuvampaa uudempaa musiikkivideota ehdottaa kun jumitun aina tähän vanhaan?
Kyllä minä epäilen että naamakerroin on ollut teillä parempi kuin meillä, nimittäin muistan että reteesti pihtien kans repivät kilvet ruuveista läpi ja siinä ei kauan nokka tuhissu. Toki asensin kilvet takaisin lukkopultin+läskin prikan ja lukkomuttereiden kera, suoraan puskurin vahvikepalkkiin. Laskin sen varaan, et repimällä ei seuraavan kerran inahda.Veikkaan ettei niitä poliiseja kiinnostanut tuolla yli 20 asteen pakkasessa kilpiä irrotella![]()