Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Seuraa tätä ketjua vähän aikaa ja kun olet oppinut juttujen ja ihmisten tason niin mieti, että mekin olemme suurin osa aikanaan olleet nuoria ja innokkaita miehiä/naisia, jotka ovat liittyneet pakkikselle treenijuttujen takia.
mitä tuo "pakkikselle" tarkottaa?
ja koskaan ei ole liian myöhästä lopettaa... kuitenkin:
"The faith is in your hands." -Tedaius

Mulla subbari (nyt jonku 12v vanha) alko joskus napsumaan, on/off, koko ajan. Laitoin valmistajalle, että mikä on.. Tuli vastaus kuvan kanssa, vaihda tuo konkka..lähettivät vielä konkankin postissa. Olen nyt kaks kertaa vaihtanut.

Kolvi on varmaan -80 luvulta.
Juuri näin.

Ja noihin vanhoihin laadukkaisiin ei tarvi vaihtaa ku se yks vikaantunut uuteen laatuosaan, näihin nykylaitteisiin kannattaa vaihtaa kerralla kaikki ku yks poksahtaa, niin saa kympillä ja sen tunnin työllä taas moneksi vuodeksi laitteen käyttöön sen useamman satasen maksavan korvaavan kolme vuotta kestävän sijaan.

Kässärit ovat aivan perseestä, ne vaativat jonkinlaista oikeaa ja kontrolloitua voimaa. Siksi olen edes koskenut sellaisiin viimeksi keväällä olkapäätä kuntouttaessa. Tangon kanssa voi fuskata koko vartalolla lähes joka liikkeessä, se on paljon hauskempaa.
Olen joskus pohdiskellut, löytyykö vartalostani oikeaa voimaa. Ei tarvitse pohdiskella enää.

olisko kellään tiatoo mitä pitäs syödä, että pääsis noin isoks ku george hackendschmidt?
En tiedä mitään, mutta internetin mukaan kyseinen old skool-voimamies söi paljon kasviksia, pähkinöitä ja hedelmiä eikä kovin paljoa lihaa:

Surveying the above we can say that Hackenschmidt advocated for:
  • A diet primarily composed of nuts, vegetables and fruits in their raw form.
  • Some meat, if necessary, depending on one’s constitution.
  • The avoidance of seasonings or processed sugar
  • Abstinence from teas, spirits and alcohols.
  • Finally and most importantly, Hackenschmidt was a proponent of listening to one’s body and adjusting the diet justly. A timeless lesson we often need to remember!

En tiedä mitään, mutta internetin mukaan kyseinen old skool-voimamies söi paljon kasviksia, pähkinöitä ja hedelmiä eikä kovin paljoa lihaa:

kiitos paljon, kuomaseni.
"One MUST be happy to have atleast 1 virtuous allie." -Tedaius

Monta kuukautta henkisesti valmistautunut katsomaan Top Gun Maverickin ja ei se sit onneksi ollutkaan pettymys. On se Tomppa vaan kova #nohomo. Ainoa miinus siitä, että Danger Zone soi aivan liian vähän.

Back
Ylös Bottom