Saattaa se olla jäsen v kuitenkin tässä.tämä tuli eilen vastaan ja katoin kyllä heti että vokot on gaylaamassa
View: https://www.instagram.com/reel/C1-2E1UJeUg/?igsh=MWV3OG5ma3FydTY4dA==
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saattaa se olla jäsen v kuitenkin tässä.tämä tuli eilen vastaan ja katoin kyllä heti että vokot on gaylaamassa
Pidetään jännitystä yllä!Mutta mille alalle?
Mulle on helpompi jos sais nukkua edes vähän. Toivottavasti saa laivalla nukuttua päikkärit edesNo se ois kyl omalla kohdalla siinä ja tässä, että meniskö vaan samoilla silmillä jos joutuis tuohon aikaan heräileen. Tunnostaa, että muutaman tunnin unilla sitä on vaan tuplasti sekaisin ku et vaan valvois.
Siis eikö joku pysty? Tai sitä toisinpäin?Pystytkö nostamaan isovarpaan ylös lattiasta niin, että muut varpaat eivät nouse?
Minä olen treenannut näitä aina silloin tällöin ja nyt viime aikoina enemmän, koska lämpimät kenkäni ovat huonot ja aiheuttavat kipuilua.Pystytkö nostamaan isovarpaan ylös lattiasta niin, että muut varpaat eivät nouse? Entäpä toisinpäin eli pottuvarvas maassa ja muut varpulit ilmassa?
harkitsee #bottas
Oon elänyt aikaa tukka ja aikaa eitukka. Ommuuten kaljuna äärimmäisen mukavaa ja helppoa.
vaivaton tuntuu olevan
Ei. Nousee kaikki varpaat yhtäaikaa. Tavaroiden poimiminen kyllä onnistuu, koska siinähän kipristetään kaikkia varpaita samaan aikaan.Siis eikö joku pysty? Tai sitä toisinpäin?
Eikö kaikki muka poimi (sopivan kokoisia ja mallisia) tavaroita lattialta varpailla?
Mites veivit.
-22Se olisi taas erinomainen ulkoilupäivä, kun mittarissa on lähes -30.
Näyttää siltä että tässä voi taas pari päivää katella