Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:cautious: Mutta mille alalle?
Pidetään jännitystä yllä! 🤗

Päätin, että menen huomenna aamulla vesijuoksemaan/uimaan. Lisäksi sovin kaverin kanssa vesijuoksun la klo 9. Pakon edessä korjattava unirytmiä. 😅

Tänään jouduin penkkaamaan huonolla penkillä. Tangolla kaksi korkeutta, aivan liian matala tai aivan liian korkea. Ei varmistusrautoja. Eli penkkitreeni meni piloille jo ennen, ku kerkes kunnolla alkaakaan. Vaikka käsilleantaja löytyikin, niin silti hankala saada hyvää asentoa ja sen huomasi. 🤗

No se ois kyl omalla kohdalla siinä ja tässä, että meniskö vaan samoilla silmillä jos joutuis tuohon aikaan heräileen. Tunnostaa, että muutaman tunnin unilla sitä on vaan tuplasti sekaisin ku et vaan valvois.
Mulle on helpompi jos sais nukkua edes vähän. Toivottavasti saa laivalla nukuttua päikkärit edes

Pystytkö nostamaan isovarpaan ylös lattiasta niin, että muut varpaat eivät nouse? Entäpä toisinpäin eli pottuvarvas maassa ja muut varpulit ilmassa?
Minä olen treenannut näitä aina silloin tällöin ja nyt viime aikoina enemmän, koska lämpimät kenkäni ovat huonot ja aiheuttavat kipuilua.
Olen kehittynyt lähtötilanteeseen verrattuna paljon!

Minulla on lättäjalat, romahtaneet jalkapöydät. Se aiheuttaa kipuilua.
Sain joskus fyssarilta ohjeen tehdä mm. kuvaamaasi jumppaa.
Lisäksi olen alkanut kotisalilla treenata pääosin ilman kenkiä, se auttaa myös, koska joutuu aktivoimaan jalkapöytää ja varpaita.

harkitsee #bottas

Tukan suhteen ainoa mahdollinen harkittava on Turkki. Enkä harkitse.

Oon elänyt aikaa tukka ja aikaa eitukka. Ommuuten kaljuna äärimmäisen mukavaa ja helppoa. Näyttää aina hyvältä, aina siisti, nopea pesu suihkusaippualla, ei hilsettä, ei parturikustannuksia. Ei toki pelkkää ruusuilla tanssimista, joutuu jatkuvasti hätisteleen ylimääräisiä naisia jotka yrittävät väkisin yhtyä.

Oon elänyt aikaa tukka ja aikaa eitukka. Ommuuten kaljuna äärimmäisen mukavaa ja helppoa.

meetoo

ja kun aloitin tämän viimeisen tukankasvatuksen niin ajatus oli ja on että antaa kasvaa niin kauan ku hermo kestää, ennakkoluuloja/muistikuvia oli että olis hankaluuksia

ei ole vielä ollu, yhtesti, viime sunnuntaina, on olliut tukka pystyssä kun heräsin

vaivaton tuntuu olevan tämä tukkakin, vähän kun aamulla liimaa sipaisee joukkoon niin siinähän se pysyy ojennuksessa

Siis eikö joku pysty? Tai sitä toisinpäin?

Eikö kaikki muka poimi (sopivan kokoisia ja mallisia) tavaroita lattialta varpailla?
Ei. Nousee kaikki varpaat yhtäaikaa. Tavaroiden poimiminen kyllä onnistuu, koska siinähän kipristetään kaikkia varpaita samaan aikaan.

@vokot
Mites veivit. Qt sulki eilen 200 päivän liukuvan keskiarvon yläpuolelle. Saisiko tuosta nyt tukea?
Meitsillä menny kikkailut persiilllen, kun Nibe on sukeltanut ankarasti. Muuten ok.
Valmetista nostivat suositushintaa, et sitä ei ehkä kande myydä.

200w.webp

Back
Ylös Bottom