Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Empiiristä tutkimusta oon tehny: 7:20 sängystä nouseminen on liian myöhään, jos käy suihkussa ja vie lapset kasiks kouluun & pk ja itse töihin. Myös ilman suihkua on liian myöhään. Tälle viikolle muutin parametrejä ja sängystä ylös 7:15. Sekin on liian myöhään. Es koinen oli kyllä koulun pihalla ennen kellojen soittoa ja iltatähti sopivasti aamupalapöytään ja itsekin ehdin ennen paltsuja töihin. Mutta tarvittavalle aamujumitukselle eli seinään tuijottamiselle ei ollu aikaa. Jatketaan tutkimuksia.

kaikki rahat kiinni qts kun ei perjantaina syntynyt myyntipaikkaa

mutta siitähän on hyvä aloittaa hyvä bisnesviikko hyvällä bisnesbäivällä tekemällä hyvät kaupat perjantaitan hyvistä ostoksista

Empiiristä tutkimusta oon tehny

Minun helppo ajoittaa herätys kohdilleen, se on nimittäin jämptisti niin, että herätyskellosta se on tasan tunti kun olen työmaalla

ei siis minkäänlaista arpaa ole heitetty kun tiedän ruuvata kellon oikeaan aikaan tietäessäni ajan koska on oltava työ,maalla,paikan,päällä

Pupissa: öö, pari kolme viikkoa sitten. Yökerhossa: ehkä toissa vuonna, en oo ihan varma.. Yökerhot on itellekin nykyään vähän haastavia paikkoja. Viimeks tais olla häiden jatkot ja jollain ihmeen kaupalla jaksoi vielä pilkkuun..

Mukin hinta ravintoloissa noussee tasaisesti, kun tämäkin hallitus ymmärtääkseni halus nostaa alkoholiveroa, joka menee suoraan sisäänostohintoihin ja sitä kautta myyntihintoihin ja edelleen asiakkaan maksettavaksi.

muoks. hetkinen! minähän puhuin (taas) ihan paskaa.. jos Pataässä ja Kaijakka lasketaan 05 asti auki olevina mestoina yökerhoiksi, niin joulun pyhinähän minä olen viimeksi ollut moisessa ja sitä ennen vaan muutama viikko takaperin (Kaijakassa siis treella), kun jätkät haluaa aika monesti laulaa karaokea kaljoissaan.

Pupissa: öö, pari kolme viikkoa sitten. Yökerhossa: ehkä toissa vuonna, en oo ihan varma.. Yökerhot on itellekin nykyään vähän haastavia paikkoja. Viimeks tais olla häiden jatkot ja jollain ihmeen kaupalla jaksoi vielä pilkkuun..

Mukin hinta ravintoloissa noussee tasaisesti, kun tämäkin hallitus ymmärtääkseni halus nostaa alkoholiveroa, joka menee suoraan sisäänostohintoihin ja sitä kautta myyntihintoihin ja edelleen asiakkaan maksettavaksi.

muoks. hetkinen! minähän puhuin (taas) ihan paskaa.. jos Pataässä ja Kaijakka lasketaan 05 asti auki olevina mestoina yökerhoiksi, niin joulun pyhinähän minä olen viimeksi ollut moisessa ja sitä ennen vaan muutama viikko takaperin (Kaijakassa siis treella), kun jätkät haluaa aika monesti laulaa karaokea kaljoissaan.
Piipahdin eilen Sohwissa, Max alan miehenä tietänee paikan.

Eikö se ollut aikoinaan paikka jossa opiskelijat kävi halpojen hintojen perässä. Vai onko vielä nykyäänkin.

Yökerhossa viimeksi... öööh... vuonna 2019 olin Teatterissa hetken. :unsure:

Sen sijaan eilen suoritin kunnon reipashenkisen ulkoilun lenkkeineen, ruoka-askartelua alkuviikolle, iltasella punttiheiluttelua ja vielä avanto+sauna. Että tuntuukin hyvältä.

Piipahdin eilen Sohwissa, Max alan miehenä tietänee paikan.

Eikö se ollut aikoinaan paikka jossa opiskelijat kävi halpojen hintojen perässä. Vai onko vielä nykyäänkin.
Joo, onhan tuo oikeinkin tuttu mesta. Takavuosina tuolla oli hyviäkin tuttuja töissä ja nykyään kaikki jo aivan muissa hommissa.

On kai niillä edelleen jotkut opiskelijahinnat ja muistaakseni joku happy hour:kin ja onhan tuo sijaintikin vähän sellainen, että aika aasi saa olla, jos ei koita opiskelijoita saada siitä yliopistolta vierestä sisään :D Mutta siis ehkä ne varsinaiset opiskelijoiden juomismestat on nykyään enemmän ytimessä. Melkein joka paikassahan on pakko olla jotain opiskelijahintaa, että niitä sais käymään ja eri opiskelijajärjestöjen kanssa tehdään sit vielä erikseen kaikenlaisia diilejä.

Back
Ylös Bottom