Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
@vokot
Onko mitään veivejä suunnitteilla?
kaikki rahat kiinni qts kun ei perjantaina syntynyt myyntipaikkaa
Jos ite pitää lähteä ovesta ulos 6.20 herään usein klo 5-5.20 välillä. Puolituntia jumittamiseen ja puolituntia kahville.Mutta tarvittavalle aamujumitukselle eli seinään tuijottamiselle ei ollu aikaa. Jatketaan tutkimuksia.
QT:n päiväindikaattorit sojottaa kaakkoon eli alas. Mutta kattotaan mitenkäs tää tästä kehittyy. Nyt olisi lomaa torstaihin asti, niin kerkeää kytätä ja tehdä analyysiä.hyvät kaupat perjantaitan hyvistä ostoksista
Empiiristä tutkimusta oon tehny
näi operjantaitan hyvistä ostoksista
nyt vaan naatitaan
Kävin viimeksi reilu 2h sitten.
Crowmoor + hanaolut yhteensä 17e.
Ennole menossa ihan heti uudestaan.
10-vuotta sitten. Yökerhossa 11-vuotta sitten. Yökerho oli kyllä aivan hirveä paikka.En muista koska olisin viimeksi käynyt baarissa..tai pupissa..
Piipahdin eilen Sohwissa, Max alan miehenä tietänee paikan.Pupissa: öö, pari kolme viikkoa sitten. Yökerhossa: ehkä toissa vuonna, en oo ihan varma.. Yökerhot on itellekin nykyään vähän haastavia paikkoja. Viimeks tais olla häiden jatkot ja jollain ihmeen kaupalla jaksoi vielä pilkkuun..
Mukin hinta ravintoloissa noussee tasaisesti, kun tämäkin hallitus ymmärtääkseni halus nostaa alkoholiveroa, joka menee suoraan sisäänostohintoihin ja sitä kautta myyntihintoihin ja edelleen asiakkaan maksettavaksi.
muoks. hetkinen! minähän puhuin (taas) ihan paskaa.. jos Pataässä ja Kaijakka lasketaan 05 asti auki olevina mestoina yökerhoiksi, niin joulun pyhinähän minä olen viimeksi ollut moisessa ja sitä ennen vaan muutama viikko takaperin (Kaijakassa siis treella), kun jätkät haluaa aika monesti laulaa karaokea kaljoissaan.
Joo, onhan tuo oikeinkin tuttu mesta. Takavuosina tuolla oli hyviäkin tuttuja töissä ja nykyään kaikki jo aivan muissa hommissa.Piipahdin eilen Sohwissa, Max alan miehenä tietänee paikan.
Eikö se ollut aikoinaan paikka jossa opiskelijat kävi halpojen hintojen perässä. Vai onko vielä nykyäänkin.