Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikämikämikä?
Moroccanoil Treatment hoitoöljy 100 ml
2Cw2odt.png

Ostin Chrisin suosituksesta testiin -onhan tuo kallis muttei ole kaduttanut! Tykkään tuoksusta ja on tosi riittoisaa. Joka kerta tukan pesun jälkeen otan vähän käsiin ja levitän latvoihin, vähän ehkä pituuksiin. Ei mene tukka likaisen näköiseksi, kun vähän käyttää.
Sitten jos tukanpesuväli venyy ja olen vain kotona etätöissä ihmisiä näkemättä (ei tarvetta miettiä tukan rasvaisuutta), saatan pesuvälilläkin levittää tätä latvoihin ja pituuksiin.

Minulla luonnonkiharaa tukassa ja siten hiussuomut auki; siksi tämä tuote eikä toinen suositeltu: Olaplex no 7.

Pari videota;

View: https://www.youtube.com/watch?v=QW-ogjOf8Xg

View: https://www.youtube.com/watch?v=VXF7pWge498&t=313s

Kyllä minä tuota Chrisiä katselen mielelläni, noin muutenkin. Kiva, että saa tukkavinkkejä myös! :barefoot:

^ lenkkareilla. Tuo kyllä jopa vähän vituttaa, että noilla sallitaan nykyään pelata ja näköjään snökössäkin. Poolissa nyt just vielä sietäis.

Mut hienoo, onpahan huomiselle katteltavaa. Veti aika jämäkästi.

Missä sylvi
Kotona puuhastelemassa. Korjasin kissin raapimapuuta ja sitten leivoin kakkua. (Oikeastaan piti tehdä pullaa, mutta ei ollutkaan tarpeeksi vehnäjauhoja). Seuraavaksi ajattelin tehdä muutamia kuntouttavia jumppaliikkeitä, mutta en ole ihan varma siitä, jaksanko nousta ylös sohvalta 🤔

Auttaako oikeasti? Minä suhtauduin epäilevästi, ostin silti joskus jotain biotiininappeja ja olin tukehtua, kun ne oli niin isoja. Silloin en ollut vielä ymmärtänyt ostaa tablettileikkuria, joten biotiinivalmisteen nieleminen oli sekä pelottavaa että työlästä, heitin pois. En siis koskaan päässyt tekemään mitään oikeita päätelmiä omalla kohdalla -vaikka myönnänkin, että suhtaudun epäilevästi. Siis, onko merkittävää hyötyä.

Minulla on liian ohut tukka (ja toki varmasti vain ohenee iän myötä) ja se on paljon katkeillut mm. aurinkolasien sankojen, kuulokkeiden ym. ansiosta.
Nyt huomaan, että katkeilua on helpottanut yksi hiusöljy ja nämä haituvat alkavat saada pikkuhiljaa pituutta.

Voisin ehkä ottaa biotiinivalmisteen testiin uudelleen - nyt kun on välineet helpottamaan nauttimista.
Ainakin mä syötän koiralle sitä kun pitää saada sen turkki hyväksi 🤭

Back
Ylös Bottom