Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moroccanoil Treatment hoitoöljy 100 mlMikämikämikä?
Yksi ystäväni on vahvasti sitä mieltä, että auttaa oikeasti. Hänellä on PCOSista johtuvia hiusongelmia.Auttaako oikeasti?
Kotona puuhastelemassa. Korjasin kissin raapimapuuta ja sitten leivoin kakkua. (Oikeastaan piti tehdä pullaa, mutta ei ollutkaan tarpeeksi vehnäjauhoja). Seuraavaksi ajattelin tehdä muutamia kuntouttavia jumppaliikkeitä, mutta en ole ihan varma siitä, jaksanko nousta ylös sohvaltaMissä sylvi
Kyllä hän varmaan hiustuotteet tietää, kun on tuollainen porilaistyyppinen tukka itsellääkin.Chris
lotrailemaan säännöllisesti
Kyllä hän varmaan hiustuotteet tietää, kun on tuollainen porilaistyyppinen tukka itsellääkin.
Vähän niinku muttei sinnepäinkään.meinaako vähän, että yhtä uskottava kun laiha kokki

Ainakin mä syötän koiralle sitä kun pitää saada sen turkki hyväksiAuttaako oikeasti? Minä suhtauduin epäilevästi, ostin silti joskus jotain biotiininappeja ja olin tukehtua, kun ne oli niin isoja. Silloin en ollut vielä ymmärtänyt ostaa tablettileikkuria, joten biotiinivalmisteen nieleminen oli sekä pelottavaa että työlästä, heitin pois. En siis koskaan päässyt tekemään mitään oikeita päätelmiä omalla kohdalla -vaikka myönnänkin, että suhtaudun epäilevästi. Siis, onko merkittävää hyötyä.
Minulla on liian ohut tukka (ja toki varmasti vain ohenee iän myötä) ja se on paljon katkeillut mm. aurinkolasien sankojen, kuulokkeiden ym. ansiosta.
Nyt huomaan, että katkeilua on helpottanut yksi hiusöljy ja nämä haituvat alkavat saada pikkuhiljaa pituutta.
Voisin ehkä ottaa biotiinivalmisteen testiin uudelleen - nyt kun on välineet helpottamaan nauttimista.
Sanotaanko näin että sen tilanne on sama kuin erään ilmatyynyaluksen.Niin mikäs tämän tennishamekuvan tilanne nyt onkaan?
Joko se on nähty?
Vähän sivuja jääny lukematta. Tiedä mistä jäänyt paitsi..
Sama.![]()
Testaa tietosi ihmiskehosta – 13/13 on todella kova tulos
Missä kunnossa ovat tietosi ihmiskehosta? Testaa osaamisesi.www.is.fi
10/13 ilman vihjeitä
![]()
Testaa tietosi ihmiskehosta – 13/13 on todella kova tulos
Missä kunnossa ovat tietosi ihmiskehosta? Testaa osaamisesi.www.is.fi