Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ja mistäs sitä tietää, täänään saattaa avautua vielä uusi kauppapaikka qtssä

Linkkarin rekry-yhteydenottoja (Touho Toimitusjohtaja). Viestin sisältö osapuilleen:

Olemme tuotetalo. Haetaan seniorikehittäjää. Meillä kehittäjät ovat käytännössä tuotekehittäjiä.

Nettisivuilta näkee joo firman tuotteen, mutta noin muuten aika vaikea lähteä arvaamaan, että mitähän tuossa tehtävässä pitäs tehdä, millaiseen rooliin haetaan ihmistä, mitä meinasivat maksaa jne., että tietäs yhtään kannattaako tuohon lähteä käyttämään aikaa..

Mulla on töissä kysytty että onko meillä kotona väkivaltaa kun tulin töihin isot mustelmat käsivarsissa ja jaloissa, en ollut kertonut mun kamppailuharrastuksesta

Linkkarin rekry-yhteydenottoja (Touho Toimitusjohtaja). Viestin sisältö osapuilleen:

Olemme tuotetalo. Haetaan seniorikehittäjää. Meillä kehittäjät ovat käytännössä tuotekehittäjiä.

Nettisivuilta näkee joo firman tuotteen, mutta noin muuten aika vaikea lähteä arvaamaan, että mitähän tuossa tehtävässä pitäs tehdä, millaiseen rooliin haetaan ihmistä, mitä meinasivat maksaa jne., että tietäs yhtään kannattaako tuohon lähteä käyttämään aikaa..

Nää on mainioita. Mainitaan vaan titteli ja paikka ja sen pitäisi maagisesti kertoa tälle headhuntatulle, että millainen homma/organisaatio/kompensaatio.

Samoin kuin omalla kohdallani he, jotka kyselee hommiin, jotka sisältää pääkirjanpitäjän työt. Seuraavalta vastaavaa hommaa kauppaavalta mä varmaan kysyn, että mikä mun linkkarissa antaa ymmärtää, että haluan palata hommiin, joista olen päässyt eroon vuosia sitten.

En tiedä mikä on muuttunut, mutta kovasti kiinnostaa korut! Nytkin Pakkis mainostaa minulle korviksia, rannekoruja ja sormuksia, samoin Gmail - toki olen aktiivisesti klikkaillut mainoksia ja kertonut, että melkein ostohousut jalassa ollaan. 😅

Jännä vain se, että aikoinaan vihkisormuksesta eroon päästyäni lopetin korujen käytön oikeastaan kokonaan. Ainoa "koriste" on Garminin kello vasemmassa ranteessa ja sitä nyt ei voi parhaalla tahdollakaan koruksi kutsua, vaikka söpö ja pinkki onkin. Korvareiätkin varmaan taas ummessa; veljen häihin piti neulalla puhkaista umpeenkasvaneet korvareiät pari vuotta sitten ja sen jälkeen en ole korviksia käyttänyt.

Niin en tiedä mikä nyt on muuttunut. Olen kiinnostunut mm. rannekoruista, kaulakoruista ja korviksista (kyllä google, saa tarjota lisää näitä mainoksia!) Onko tämä(kin) osa keski-ikää?? :X3:

En tiedä mikä on muuttunut, mutta kovasti kiinnostaa korut!

kinostaahan meitä Miehiäkin korut, eli kellot

Omegahan sitä silmissä kiiluu Minullakin kun tuolla börssillä leikin

kinostaahan meitä Miehiäkin korut, eli kellot

Omegahan sitä silmissä kiiluu Minullakin kun tuolla börssillä leikin
Minä lähinnä mietin, ihmettelen, kun aiemmin minua ei ole juuri korut kiinnostaneet.
Nyt yhtäkkiä selailen vaikka mitä korusivuja :X3:

Mulla on töissä kysytty että onko meillä kotona väkivaltaa kun tulin töihin isot mustelmat käsivarsissa ja jaloissa, en ollut kertonut mun kamppailuharrastuksesta
Tuo on kyllä hienosti tehty, kun on kysytty. Liian usein liian moni välttää näitä tabu-aiheita ja ei ole huomaavinaan ☹
Joskus pienikin interventio voi antaa sysäyksen muutokseen.

Onko tämä(kin) osa keski-ikää?? :X3:
Kenties. Itselläni on kyllä käynyt juuri päinvastoin eli mitään koruja en enää käytä. Poikkeus on ortodoksiristi ketjussa, mutta se on useimmiten paidan alla, kuten perinteisesti kuuluukin. (Me ortodoksit tykätään ihan pipoina kirkollisista traditioista 🤩😃)

On, vähän.
20240106_141422.webp

Back
Ylös Bottom