Oisko tullut sama/enempi Manta:lla?
#negative
myin ne tänään 4,20 & tein saman voiton tämänpäivän qtostoksilla muutamassa tunnissa mihin mantatumilla tuhraantui yli vuorokausi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oisko tullut sama/enempi Manta:lla?
täysi hullutteluvaihde
Linkkarin rekry-yhteydenottoja (Touho Toimitusjohtaja). Viestin sisältö osapuilleen:
Olemme tuotetalo. Haetaan seniorikehittäjää. Meillä kehittäjät ovat käytännössä tuotekehittäjiä.
Nettisivuilta näkee joo firman tuotteen, mutta noin muuten aika vaikea lähteä arvaamaan, että mitähän tuossa tehtävässä pitäs tehdä, millaiseen rooliin haetaan ihmistä, mitä meinasivat maksaa jne., että tietäs yhtään kannattaako tuohon lähteä käyttämään aikaa..
En tiedä mikä on muuttunut, mutta kovasti kiinnostaa korut!
Minä lähinnä mietin, ihmettelen, kun aiemmin minua ei ole juuri korut kiinnostaneet.kinostaahan meitä Miehiäkin korut, eli kellot
Omegahan sitä silmissä kiiluu Minullakin kun tuolla börssillä leikin
Tuo on kyllä hienosti tehty, kun on kysytty. Liian usein liian moni välttää näitä tabu-aiheita ja ei ole huomaavinaan ☹Mulla on töissä kysytty että onko meillä kotona väkivaltaa kun tulin töihin isot mustelmat käsivarsissa ja jaloissa, en ollut kertonut mun kamppailuharrastuksesta
Liittyykö tähän jäsen kake?ryijyn tekeminen
Palataan tähän myöhemmin, juuri nyt valokaari loimottaa.@Heatseeker tonni ylitetty:
![]()
Toyota Hiace 2,4 1985 – Kiertonet.fi
Päättyy 27.1.2024 20:00 - Myydään korjattavaksi tai varaosiksi. Ollut Kalajoen kaupungin käytössä. Kuvissa näkyvät hyllyt tai työkalut eivät sisälly kauppahintaan. Määräai...kiertonet.fi
Kenties. Itselläni on kyllä käynyt juuri päinvastoin eli mitään koruja en enää käytä. Poikkeus on ortodoksiristi ketjussa, mutta se on useimmiten paidan alla, kuten perinteisesti kuuluukin. (Me ortodoksit tykätään ihan pipoina kirkollisista traditioistaOnko tämä(kin) osa keski-ikää??![]()
Ei tarvitse jäseniä tähän.Liittyykö tähän jäsen kake?
Välipalaa, sitten purkkia suksenpohjiin ja ladulle.Mitäköhän tekisi seuraavaksi.
Välipalaa, sitten purkkia suksenpohjiin ja ladulle.