Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mites tuo menee Ruuvin lämpötila menee Internettiin?
Ruuvi->BT->?->WWW?
Joku väliasema tarvitaan vielä lisäksi?

IMG_4274.webp

Alkaa vahvasti näyttämään siltä että Lissun täytyy tilata paikalle jonkinlainen insinööri, voi olla asentaja liian ihmeissään millintarkoista lämpötilamittauksista. On sen verran monimutkaiset ja tarkat hommat kyseessä. Siinä tapauksessa joutuu kyllä varmaan ottamaan sitten asentajan erikseen muita hommia varten.
Tämmöisiä tilanteita varten on netissä opetusvideoita! Osaa käyttäytyä sitten oikein, kun tuntematon ammattimies saapuu kotiin. Olen omin silmin nähnyt 👀

Ei luoja... erehdyin lukemaan FB:ssä random juttujen kommentteja ja se vähäinenkin usko ihmiskuntaan on taas täksi viikoksi vedetty nollaan.

Pelkkää salaliittoulvontaa veikkauksen uutiseen että joku voitti arvasta 250.000 tunnistautuminen on vain lampaille bää bää - tyylistä juttua 50+ sediltä.

Alma elokuva tulee, ohjaajana Pamela Tola uutisen kommenteissa sama porukka ulvomassa että mikä vitun Alma! Neverhöörd! Alma ja Marin jauhojengi! Yms... Siis eikä ihminen osaa olla hiljaa jos jokin ei kiinnosta? En hetkeäkään kuvittele että mun kiinnostus kyseistä leffaa kohtaa kiinnostaa ketään.

Tein myös muita huomioita noista älyttömistä setämiehistä nopealla FB vilkaisulla mutta jätetään se taas tällä foorumilla sanomatta.

Onko kenelläkään kokemusta selän tukivyöstä?

(Siltä varalta, että jollakin  miespuolisella on kokemusta, tarkennan, että vastauksen ollessa myönteinen ei pelkkä "On" riitä, vaan tähän sanaan täytyy kirjoittaa laajemmin esim millä tavalla vyön käyttäminen helpotti/ei helpottanut selän kiputilaa, kuinka kauan vyötä käytit yms oleellista).

eikö parsa keskivartalon fahvistaja ole kun ei käytä vyötä lainkaan

t.SetäMies

Minä olen yhtesti kuntoilusalilla vyötä päälle kokeillut, enkä kokeile

luotan etelleen siihen mitä kloppina kuntoilusalilla ISOILTAMiehiltä kuulin: etukyykky on paras selkäliike

Noidannuolessa olen käyttänyt omatekoista tukivyötä, alla neopreenikorsetti ja päällä kevyt bodailuvyö. Helpottaa kipuja ja pystyy liikkumaan jotenkuten, ilman tangossa roikkuminen on ainut kivuton olotila. Päällä koko vaivan ajan eli noin kaksi vuorokautta putkeen.

Instan feedi on kyllä merkillinen. Jossain kohtaa täynnä homostelua. Se jo selvis minkä takia. Mutta nytte mun instafeedi on täynnä karvaisia naisia. Enkä tarkoita että olis kiitorataa tai eerikaviikmania kainaloissa. Vaan KARvaisia.

edit nyt kun katsoo en ole varma ollenkaan onko hän nainen.
edit2 veikkaisin että instan feedi on yhteydessä offtopikkiin eli täältä palstalainen selaa noita ja sitä kautta tulee myös muiden fiidiin.

edit2 veikkaisin että instan feedi on yhteydessä offtopikkiin eli täältä palstalainen selaa noita ja sitä kautta tulee myös muiden fiidiin.
Kunhan maltat olla klikkaamatta ne niin oma fiidi pysyy puhtaana.

e: nimim. heteronormatiivista remppaa, musaa ja hupia

tämä siis testinä, vaikuttaaja jäsenen instaramiin: tämä

Back
Ylös Bottom