Mä odotin milloin joku tarttuu tähän.. tennishameeseenIlmankos se remontti oli niin edullinen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä odotin milloin joku tarttuu tähän.. tennishameeseenIlmankos se remontti oli niin edullinen.
Mä taas lähden lauantaina Baltic princessilläKanarialla kun on paskatautia niin otin Tukholmanristeilyn. Melkein sama asia.
Mitvit.:sta puheen ollen.
Pitääkö tässä nyt ostaa ihan lämpömittari?
Foreca ei jostain kumman syystä mittaa residenssini sisälämpötiloja, että voisin vain netistä katsoa.
Taloyhtiöltä tuli lappuset, että pitäisi nyt tammikuun aikana mittailla kaikista huoneista sisälämpötiloja ja vieläpä niin tarkoin, että mittari pitäisi olla keskellä huonetta ja 1,1 cm korkeudella lattiasta.
Lukeeko siinä oikeasti että 1,1cm lattiasta?
Oon aika vahvasti sitä mieltä että tuossa pitäis lukea "1,1m korkeudelta"
Jengi konttailee siellä lattialla mittailemassa 11mm korkeudelta.
Laitappa ja kirjoita siihen että offtopicissa ollaan eri mieltä.:n tarkkaa on...
Häätyykö tässä ihan laittaa sähköpostia heille ja tarkistaa.
Oon aika vahvasti sitä mieltä että tuossa pitäis lukea "1,1m korkeudelta"
Jengi konttailee siellä lattialla mittailemassa 11mm korkeudelta.
Laitappa ja kirjoita siihen että offtopicissa ollaan eri mieltä.
Pikaisella kuuklella löytyy ainakin Valviran mittausohje asuinhuoneistoja varten, ja siinä ilmoitetaan mittauskorkeudeksi 1,1m.
ostaa ihan lämpömittari
Saa muuten huoneistoa hieman enemmän lämmittää (vesipatteriilla), että sentti lattiasta on 22 astettta vs metrin korkeudella.
Betonilattiaisessa autotallissa kovalla pakkasella ero on toistakymmentä astetta.taisi olla, allekirjoittaneella, 2 astetta eroa: muistaakseni
aste ainakin
on tullu mittailtua #ruuvi
Yours
Täytyy kyllä kovasti haluta käppyröitä että tuollasia hintoja maksaa.![]()
RuuviTag - Langaton lämpötila, ilmankosteus ja ilmanpaineanturi - Ruuvi
RuuviTag on säänkestävä langaton Bluetooth-anturi, joka mittaa lämpötilaa, ilmankosteutta, ilmanpainetta ja liikettä. Laitteessa on pitkä kantama ja käyttäjän vaihdettavissa oleva pitkäikäinen paristo.ruuvi.com
on helppo asentaa haluttuun paikkaan ja halutulle korkeudekle ja senkun taskupuhelimesta tarkkailet käppyröitä
Täytyy kyllä kovasti haluta käppyröitä että tuollasia hintoja maksaa.
Sillon kun sai ilman tulleja/alveja pikkujuttuja tilata niin tilasin kiinasta 3e/kpl lämpö/kostausmittareita varmaan 5 vai 6 kpl. Sinihammaskin toimi, sai luuriin lukemat niistäkin (en käytä, kunhan voi olla munasillaan, niin lämpötila on sopiva).
e: yksi noista mittareista löytyi pienen jääkerroksen alta ulkoa tässä männä viikolla, saas nähä herääkö vielä henkiin
Täytyy kyllä kovasti haluta