Deleted member 126401
Mietin häntä juuri äsken itsekin.Tästä tuli mieleen, mihnä jäsen O?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mietin häntä juuri äsken itsekin.Tästä tuli mieleen, mihnä jäsen O?![]()
No ne myös. Yhtäkään jaksanu kattella kokonaan![]()
Terminaattoreista 1 ja 2, Rambot, Predator,...?
Perhana kun alkoi häiritsemään tämä...Mietin häntä juuri äsken itsekin.![]()
Kohta lähetettävä tiedustelupartio matkaan.Perhana kun alkoi häiritsemään tämä...
Kai nyt pakkikselle pitäisi aina jaksaa ilmotella, vaikka mikä operaatio olisi ollut!
Kai nyt pakkikselle pitäisi aina jaksaa ilmotella
Luulen että toi on se syy, niin moni asia meni vihkoon ja omaiset ei vaatinut mitään.olisiko vielä voitu tehdä jotain kuoleman estämiseksi. Taustalla olevia syitä em tapauksessa
Jos partio saadaan kasaan pääkaupunkiseudulta niin tuskin. Jäsen O taisi mainita sen sairaalankin jossa oli....itse en sitä enää kyllä muista.Pitääkö muonittaa?
Sittenhän tarvitsee vain hakkeroida potilaskertomuksia!Jäsen O taisi mainita sen sairaalankin jossa oli...
Jäsen O olisi pitänyt ohjeistaa sen pojalle että jos jotain ikävää tapahtuu niin avaa tämä kirjekuori siitä löytyy tunnus ja salasana…..Jos partio saadaan kasaan pääkaupunkiseudulta niin tuskin. Jäsen O taisi mainita sen sairaalankin jossa oli....itse en sitä enää kyllä muista.
Jäsen O taisi mainita sen sairaalankin jossa oli....itse en sitä enää kyllä muista.
Sittenhän tarvitsee vain hakkeroida potilaskertomuksia!
Meikussa.
Niin sairas en ole koskaan ettenkö saksaa kielopolisoisi.
Tämä on kyllä melkoinen potilaskertomus koko helevetin ketju.Sittenhän tarvitsee vain hakkeroida potilaskertomuksia!
Jonkun tarvinnee kohta puolin suomentaa saksaa vähän sinne päin, sillä...
Parempi pysyä erossa salaateista, niin ei tartte "köhiä" syödessä.Kaunista.
Lorahti salaattiin aika reilusti oliiviöljyä. Sitten iski yskänkohtaus kun suu oli täynnä rehua.
On sitä ennenkin pesty monitorista kaikenlaista, mutta ei näin sakiaa mönjää.