Meneeköhän 737 Max taas pitkään lentokieltoon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs ny on tapahtunu?Meneeköhän 737 Max taas pitkään lentokieltoon.
Hätäpoistumistie tilkitty luukulla tehtaalla ja sehän repesi nousussa irti.Mitäs ny on tapahtunu?
Onneksi itse kuulun siihen terveimpään luokkaan.Tämä on kyllä melkoinen potilaskertomus koko helevetin ketju.
Mää lensin...mikä...fly dubain max 8lla kans just ennen sitä toista mätkähdystä..Itse kerkesin lentää muuten Lion Airin uudella 737:lla. Sitten Indonesialaiset piti mulle puhuttelun, et lopeta toi pelleily ja vaihda Garudaan. No eipä mennyt tästä pitkään, kun Jakartasta noussut 737 Max mäjähti mereen.
Mielenkiinnolla odotamme rotuvalintoja..![]()
Turkulainen Tomi rekisteröitiin afgaaninvinttikoiraksi
Turkulaiselle Tomille ei ole väliä, jääkö hän koirarekisteriin afgaaninvinttikoirana vai poistetaanko hänet lopulta rekisteristä.www.is.fi
Huomisen päivän käytän kyllä siihen että laitan kaikki offarilaiset koirarekisteriin.
Mikähän rotu mä olisin![]()
Turkulainen Tomi rekisteröitiin afgaaninvinttikoiraksi
Turkulaiselle Tomille ei ole väliä, jääkö hän koirarekisteriin afgaaninvinttikoirana vai poistetaanko hänet lopulta rekisteristä.www.is.fi
Huomisen päivän käytän kyllä siihen että laitan kaikki offarilaiset koirarekisteriin.
"Poppis on suurikokoinen ja voimakas jälkikoira, joka on alun perin jalostettu suurriistan ajoon. Sillä on poikkeuksellisen hyvä hajuaisti ja luontainen kyky seurata jälkiä. Nykyisin sitä käytetään lähinnä ihmisten jäljittämiseen, mutta jonkin verran myös joissain maissa metsästykseen. Se soveltuu myös seurakoiraksi lempeän luonteensa vuoksi, tosin se vaatii paljon ulkoilutusta ja mielellään myös jäljestystä tai muuta toimintaa.Mikähän rotu mä olisin![]()
Model S on Hannusta kova kampe ja siinä lieneekin yksi parhaista sähköautojen hinta/laatusuhteista tällähetkellä. Käytettynä. Pyöränripustukset esimerkiksi, on S-mersusta lainattua tekniikkaa. Akku koostuu 8 eri sektorista, jos yksi niistä laukeaa, niin sen pystyy vaihtamaan.paljon asiaa ihan muusta ku sähköautoilusta.