Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos tuoretta pakkaslunta satanut ladulle, niin siinä ei tahdo luistaa mikään suksi. Perinteisen latu kiillottuu, niin siinä luistaa paremmin, pito on sitten hankalampi, ei tosin niin vaikea, kuin nollan lähellä.

Sitä minäkin, että eikös se ole...

...kelin mukaisesta voitelusta kiinni?
Kunnon pakkasella ja uudella pakkaslumella ei vapaan suksea saa millään voiteella luistamaan hyvin. Vähän paranee jos on sellaset vitikeliin profiililtaan sopivat sukset (ei ole).
Jos tuoretta pakkaslunta satanut ladulle, niin siinä ei tahdo luistaa mikään suksi. Perinteisen latu kiillottuu, niin siinä luistaa paremmin, pito on sitten hankalampi, ei tosin niin vaikea, kuin nollan lähellä.
Perinteisellä just noin kun Duke sano, latuu kiillottuu ja luistaa. Eli perinteisen sukset olisi ollut tänään(kin) oikea valinta.

Olisi pitänyt ostaa tykimpi roboimuri. Ei hanskaa 80mm ruuvia telojen välissä.

ku ei tässä nyt muutakaan tekemistä keksi, maitokaupasssakin jo kävin &#ajankuluksihenkilöautoilun

Luulen, että itelle vuoden ensimmäinen soittaja on vattenfall. Joka on tässä sinnikkäästi yrittänyt tavoitella. En oo kertaakaan vastannut.

Lankapuhelin olis kova hankinta toivoisin myös puhelinkoppien paluuta.
Puhelinkopista tuli mieleen se All the money in the world leffa. Siinähän sillä isoisä Gettyllä oli kartanonsa aulassa kolikkopuhelin vieraita varten, kätevää sanon minä.

Olikohan se @Max131 tämä Tequila Sunrise mistään kotoisin, tulee tänään tvstä.
Oon ihan varma, että oon tuon joskus nähnyt, mutta ei oo kyllä pienintäkään muistikuvaa esim. juonesta..

Tuon vois varmaan katella itekin. Enkä viiti edes googlata juonta / kuvausta etukäteen. Ei kai tuon pitäs sysipaska voida olla.

vieläköhän tammi on juotavaa, ommeinaa ollu melkomontavuotta tuossa tilassa koskemattomana

IMG_7865.webp

muutenki kertyny näköjään noita tähtituotteit vaikka en niitä koskaan etes nauti

en etes muista koska olen viimeksi tuonne kaappiin katsonu

IMG_7868.webp

viskihyllyllä onkin rauhallisempaa

IMG_7869.webp

Back
Ylös Bottom