Jos tuoretta pakkaslunta satanut ladulle, niin siinä ei tahdo luistaa mikään suksi. Perinteisen latu kiillottuu, niin siinä luistaa paremmin, pito on sitten hankalampi, ei tosin niin vaikea, kuin nollan lähellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kunnon pakkasella ja uudella pakkaslumella ei vapaan suksea saa millään voiteella luistamaan hyvin. Vähän paranee jos on sellaset vitikeliin profiililtaan sopivat sukset (ei ole).Sitä minäkin, että eikös se ole...
...kelin mukaisesta voitelusta kiinni?
Perinteisellä just noin kun Duke sano, latuu kiillottuu ja luistaa. Eli perinteisen sukset olisi ollut tänään(kin) oikea valinta.Jos tuoretta pakkaslunta satanut ladulle, niin siinä ei tahdo luistaa mikään suksi. Perinteisen latu kiillottuu, niin siinä luistaa paremmin, pito on sitten hankalampi, ei tosin niin vaikea, kuin nollan lähellä.
Puhelinkopista tuli mieleen se All the money in the world leffa. Siinähän sillä isoisä Gettyllä oli kartanonsa aulassa kolikkopuhelin vieraita varten, kätevää sanon minä.Luulen, että itelle vuoden ensimmäinen soittaja on vattenfall. Joka on tässä sinnikkäästi yrittänyt tavoitella. En oo kertaakaan vastannut.
Lankapuhelin olis kova hankinta toivoisin myös puhelinkoppien paluuta.
Oon ihan varma, että oon tuon joskus nähnyt, mutta ei oo kyllä pienintäkään muistikuvaa esim. juonesta..Olikohan se @Max131 tämä Tequila Sunrise mistään kotoisin, tulee tänään tvstä.
Mulla on etelleen hyllyssä korkkaamaton tammi, kai se on ollu siinä jo kymmenkunta vuotta.vieläköhän tammi on juotavaa, ommeinaa ollu melkomontavuotta tuossa tilassa koskemattomana