Eos, mutta ze goochencoolen on hieno termi.Onkohan possuhoitolan jepet naureskellu mun lampaantaljalle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eos, mutta ze goochencoolen on hieno termi.Onkohan possuhoitolan jepet naureskellu mun lampaantaljalle?
No niin, nyt kun oli muutenkin vähän shokkiaamu, kun kissat melskas aamuyön ja emäntä ei heränny omaan kelloonsa, niin kuuntelinkin ihan tätä. The Summoning kipale ja vähemmän paskaa tää oli, mitä kuvittelin. Luulin kuvausten perusteella, että tässä olis niitä pahimpia ulinalaulajia, joita en voi sietää, mutta tässähän oli ihan nättejä puhtaita ja lauluharmonioita. Sen sijaan tuo superalavire- / djent-osasto ei oikein itelle putoa, mutta semmonen seiska miikka kuitenkin, jos levyraadissa oltais.Minä yritin viimeiseen asti vältellä Sleep Tokenin kuuntelua. Mutta voi vittula. Oon ihan myyty ny.
En tiedä millainen loukku on käytössä, mutta sellaisen perinteisen metallisen loukun tehokkuus kasvaa huomattavasti kun sen kiinnittää esim laudan palaan parilla ruuvilla, jolloin loukku pysyy paikallaan kun vihollinen laukaisee sen, eikä lennähdä ilmaan.Hyi helvetti. Äsken taas hiiri loukussa roskiskaapissa, mutta ei taaskaan kuollut heti, nyt mekasti pitkäänpakko hankkia joku tehokkaampi loukku, ihan hirveää että joutuvat kärsimään. Hyvästi yöunet.
Normaaleista en tiedä mutta tässä ketjussa yleensä viinaksia.Mitähän normaali ihmiset ostaa matkoilta tuliaiseksi? Minä olen ostanut nyt esim kaksi paistolastaa.
Eikö litran SangSom oo ihan perus Thaimaan tuliainen?Mitähän normaali ihmiset ostaa matkoilta tuliaiseksi? Minä olen ostanut nyt esim kaksi paistolastaa.
Ei se ämpäri kotopöydässä ole ihan niin viehättävä kuin täällä paikan päällä.Eikö litran SangSom oo ihan perus Thaimaan tuliainen?
Boxereita kannattaa tuoda thaikkulasta.Mitähän normaali ihmiset ostaa matkoilta tuliaiseksi?
Boxereita kannattaa tuoda thaikkulasta.
Pikkuveli on +190 ja +100kg. Taisin tuoda hänelle 20kpl ja hyvin meni. Vyötärön halkaisija mitattiin housuista molemmissa maissa rullamitalla, niin silleen se onnistui. Niihin kokolappuihin ei kannata luottaa yhtään.Saako sieltä aikuisten kokoja?
Ei.Riittääköhän tohtorin mittaamiseen semmonen ihan perus 3m timpurin rullamitta.
Hyi helvetti. Äsken taas hiiri loukussa roskiskaapissa, mutta ei taaskaan kuollut heti, nyt mekasti pitkäänpakko hankkia joku tehokkaampi loukku, ihan hirveää että joutuvat kärsimään. Hyvästi yöunet.
On myös tehokas pikkulintuja saalistamaan.Ei-maksettu mainos, Giljotti. Perinteinen loukku jättää liian usein kitumaan, useimmista muista lähtee vain syötti kävelemään. Giljotti on ainoa löytämäni malli, joka sekä toimii että tappaa aina kerrasta.
katso liitettä 261145