Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä yritin viimeiseen asti vältellä Sleep Tokenin kuuntelua. Mutta voi vittula. Oon ihan myyty ny.
No niin, nyt kun oli muutenkin vähän shokkiaamu, kun kissat melskas aamuyön ja emäntä ei heränny omaan kelloonsa, niin kuuntelinkin ihan tätä. The Summoning kipale ja vähemmän paskaa tää oli, mitä kuvittelin. Luulin kuvausten perusteella, että tässä olis niitä pahimpia ulinalaulajia, joita en voi sietää, mutta tässähän oli ihan nättejä puhtaita ja lauluharmonioita. Sen sijaan tuo superalavire- / djent-osasto ei oikein itelle putoa, mutta semmonen seiska miikka kuitenkin, jos levyraadissa oltais.

Onks tää bändi tuttu:

Lähinnä tuli mieleen, kun nääkin yhdistelee tota örinää ja puhtaita plus musa tuommosta aika teknistä äärimetallia.

Hyi helvetti. Äsken taas hiiri loukussa roskiskaapissa, mutta ei taaskaan kuollut heti, nyt mekasti pitkään 😢 pakko hankkia joku tehokkaampi loukku, ihan hirveää että joutuvat kärsimään. Hyvästi yöunet.
En tiedä millainen loukku on käytössä, mutta sellaisen perinteisen metallisen loukun tehokkuus kasvaa huomattavasti kun sen kiinnittää esim laudan palaan parilla ruuvilla, jolloin loukku pysyy paikallaan kun vihollinen laukaisee sen, eikä lennähdä ilmaan.

Mitähän normaali ihmiset ostaa matkoilta tuliaiseksi? Minä olen ostanut nyt esim kaksi paistolastaa.

Sellainen elefantti olisi minusta mukava.

20231228_103013.webp

Hyi helvetti. Äsken taas hiiri loukussa roskiskaapissa, mutta ei taaskaan kuollut heti, nyt mekasti pitkään 😢 pakko hankkia joku tehokkaampi loukku, ihan hirveää että joutuvat kärsimään. Hyvästi yöunet.

Ei-maksettu mainos, Giljotti. Perinteinen loukku jättää liian usein kitumaan, useimmista muista lähtee vain syötti kävelemään. Giljotti on ainoa löytämäni malli, joka sekä toimii että tappaa aina kerrasta.

1703754038301.webp

Kyllä on rähjäinen ja ränsistynyt olo yhä jatkuvan flunssan vuosi.

Tästä toipuminen vaatinee ainakin kampaamo- ja kosmetologipalveluiden käyttämistä, ehkä lisäksi hemmotteluhierontaa ja pienimuotoista shoppailua. Kunhan kunto kestää.

Itseasiassa jonkinmoinen vaatekriisi on muodostumassa, koska loppukesästä alkanut uusi pällipilleri on ensimetreistä alkaen aiheuttanut vatsaongelmia sekä hävittänyt varsin tehokkaasti ruokahalun, joten osa vaatteistani alkaa olla vähän turhan väljiä. Laihtuminen on tietysti mukava asia näin lievästi obeesille, mutta tällä tavoin tapahtuvana ei se terveellisin vaihtoehto ja jatkuva pieni pahoinvointi ei ole kivaa.

En pidä tiukista vaatteista, mutta päällä valuvat vaatteet eivät ole nekään kovin pukevia. Roikkuva housuntakamus on vähän surullinen näky ☹

Back
Ylös Bottom