Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Omituinen valinta nuo rinkulat.
Ei se vika ollut osakkeessa. Vaan @vokot osti tuolta tunti-indikaattoreiden ihan tapista vihreältä alueelta.
TYRES_2023-12-27_11-46-36.webp

Oon yrittänyt vuoden kasvattaa olkapäitä ja tuntuu että mitä tahansa tekee niin treeni ei osu olkapäihin.
Mutta nyrkkeilyhanskat käteen ja puoli tuntia lyöntejä niin johan on olkapäät hellänä. Keskivartalo samoin. Huomenna uudestaan.

Kuminauhalla viparia ja facepullia suosittelen Ken Woodin mättämisen oheen. Semmonen kuminauha missä kahvat päissä, niin vipareita mukava tehdä.

Minulla taisi aikoinaan tulla kaksi laskettelureissua yhdellä kertaa. Kokeilin ensin lumilautaa. En pysynyt pystyssä vähääkään.

Sukset alle ja lasten rinteeseen. Harjoittelin siinä jonkun laskun ja pysyin pystyssä. Ex oli sitä mieltä, että näyttäisi sujuvan jo niin hyvin, että voi lähteä oikeaan rinteeseen.
Tässä pitää tietää, että hataran tasapainon lisäksi on vielä korkeanpaikan kammokin...

Hissimatka meni ihan hyvin. Kun pääsin sinne rinteen päälle ja katselin sieltä alas... Se rinnehän oli ihan jumalattoman jyrkkä. Ei toki muille, mutta minulle.
Jouduin pysähtymään jo ihan alkumatkasta ja tuumailin exälle, että kävelen alas.

Ex saatteli minut alas sieltä sillä lailla, että pidin hänen sauvoista kiinni ja sahattiin hiljalleen rinne alas. Varmaan juuri sillä tavalla, miten ihan pikkuisia lapsia opetetaan laskettelemaan. Exällä oli kyllä homma hallussa, mutta olin silti ihan varma, että minulla kohta suksi lipsahtaa ja olen suksieni matkustajana siihen saakka, että törmään johonkin ja kuolen. Onneksi oli sen verran lauha ja aurinkoinen kevätkeli, että kyynelet eivät jäätyneet poskiin kiinni.

Edelleen hengissä ja raajatkin toimivat vielä.

Laskettelemaan. Toinen kerta elämässä. En ehkä odota innolla.
Kävin saikkulan labrassa verikokeessa. Päivystysalue oli äärimmäisen hiljainen! Ihan vaan siltä varalta mainitsen, jos satut tarvitsemaan rtg- ja kipsauspalvelua tms.

Ennen muinoin olin yhden joulun päivystyksen alueella töissä. Tapaninpäivä oli yhtä helvettiä 😖 Populaa tungeksi vaivojaan valittamaan sillä tahdilla, ettei odotusaulassa meinannut mahtua ohi kulkemaan. Sitten kun mahtui, niin äkäiset odottelijat tuijottivat murhanhimoisina. Tämä oli ennen triagen käyttöönottoa, niin kukaan ei ollut käännyttämässä ei-välittömästi-kuolevia -kotiin.

Muuten saikkula on näin joulun aikaan parhaimmillaan: ei näy älyä vailla olevia ihmisiä parveilemassa eksyneenä pitkin käytäviä, koska polit on kiinni ja osastoilla sulkuja 🥰

20231227_122933.webp
Suomalaista, merkittävää kansallismaisemaa.

Elämä on pelkkää kurjuutta
Yleensä minulla on asiat hyvin mutta nyt ei kyllä. 😣

Edellinen ateria oli aamupala maanantaina. Siinä menikin ma-ti -yö oksennellessa ja eilinen nukkuessa. Kuumetta eilen 38.8.
Edellisestä oksentamisesta on jo yli 12 h ja neste alkaa pysyä sisällä. Ihan vain hiukan voimaton olo. 🙁

Siis täällähän on sairasta sakkia vaikka muille jakaa 😳

Pitäisi varmaan yrittää syödä jotain. Vähän alkaa heikottaa. Aamuisella mehujäätelöllä ei pitkälle pötki.

Kissi on ihmeissään, kun en lirkuttele sille. Ääntä tulee vain pientä pihinää.

Alkaa olla yhtä tylsää kuin normaalisti Herr Doktorilla, mutta lihavaaoloa ei, koska ei ole ruokahaluakaan.

Back
Ylös Bottom