Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

katselin vähän uudeksivuodeksi hotellia tampereesta, mutta hinnat on karannu tyystin tavan imisen käsistä

220e ylöspäin yksi yö! en saa sieltä niin paljon lisäarvoa elmääni, että tuo kannattaisi maksaa +matkat
Marraskuussakin yhden yön hinta oli 170 euroa mikä oli munsta ihan pöyristyttävää

katselin vähän uudeksivuodeksi hotellia tampereesta, mutta hinnat on karannu tyystin tavan imisen käsistä

220e ylöspäin yksi yö! en saa sieltä niin paljon lisäarvoa elmääni, että tuo kannattaisi maksaa +matkat

Omppu näyttää mulle 81€ per yö. Ei hotlassa tartte olla muuta kuin punkka, pönttö ja suihku. Muu aika vietetään muualla.

Yrgh, työmaalle sitä olisi vääntäydyttävä. Kuppainen iltavälivuoro tiedossa, huomisen yritän katsoa josko saisin vapaaksi. Sitten onkin UV viettoa tytärten kanssa ja rauhallista kotoilua, en pistä laisinkaan pahaksi.

Minulle pitää olla aamiainen, hiljaista, eli onema ja airbnb ei käy

katselin siis onely tornia, siinä kun bääsee baariinkin hissillä ei tarvi poistua ylos,ulos,ja lenkille kaiken maailman mokkamunien ja yönTimojen potkittavaksi

Treen Torni kyllä hyvä hotla, joskin yleensä hemmetin ruuhkainen, mutta Treella on kyllä parempiakin kuppiloita kuin se Sky Bar. Plus jos nyt ei tarkoituksella oo pakko polttaa rahaa, niin ne Sky Barin hinnathan on ihan älyttömiä tyyliin 25€ joku Hendrick's tonic.

Mutta päivän agendaan: toinen kierros kahvia ja kohta siirtymä uimahallille.

Muistelen etten 2000-luvulla kertaakaan...ehkä. Paitsi tietysti nyt wapaaherrana.

Oon tässä vähän pyöritellyt sellaista vaihtoehtoa tulevaisuuden suhteen, että jos olisi vuodesta 5kk töissä, eli sen pimeimmän ajan marraskuusta maaliskuuhun.
Ja viettäisi 7kk muissa toimissa.
Aika monta joulua ja juhannusta on tullut vietettyä päivystyspuhelin tai toinen mukana. Välipäivinähän se on sitte ollu sama olla kans päivätöissä.

Jälkikasvun saaminen on välillä muuttanut kuviota sen verran, että omia lomailuja on ollu pakko sovittaa koulujen lomien kanssa, mutta eihän se, että päivystyspuhelin on taskussa, estä istumasta joulupöydässä koko suvun kanssa.

Tässähän meinaa alkaa pienesti pienen imisen varallisuus kasvamaan kun osakkeet tuolla tavoin. Ehkä se oli oikea ratkaisu olla täysin persaukinen Alepan kauniin kassaneidin edessä punastellen että creditille. Juoksevat ne lompakossa olemattomat rahnat nyt pörssissä hyvään tahtiin.

Tässähän meinaa alkaa pienesti pienen imisen varallisuus kasvamaan kun osakkeet tuolla tavoin. Ehkä se oli oikea ratkaisu olla täysin persaukinen Alepan kauniin kassaneidin edessä punastellen että creditille. Juoksevat ne lompakossa olemattomat rahnat nyt pörssissä hyvään tahtiin.

taas on hyvä aika jossitella

jos olisin sittenkin myinyt viimeviikolla pyöreät mustat tappiolla ja kaikki quuteehen niin olisi se kannattanutta bisnistä ollut

IMG_4228.webp

Eipä ole ompussa ollut kuin kerran äänihäiriöitä, satuin osumaan venäläisen ammatinharjoittajan naapuriin. Aamiaista olen aina saanut kun olen jaksanut nousta ennen puoltapäivää.

Ja mikä tärkeintä eli mansen paras baari, Konttori, on vieressä.

Mutta jos on kermaperse niin sitten latoo niitä tukaatteja tiskiin.

taas on hyvä aika jossitella

jos olisin sittenkin myinyt viimeviikolla pyöreät mustat tappiolla ja kaikki quuteehen niin olisi se kannattanutta bisnistä ollut

Omituinen valinta nuo rinkulat.

Laskettelemaan. Toinen kerta elämässä.

Toisella kerralla menin Itävaltaan, eka kerta Paloheinän mäessä kaverin mutsin suksilla yksi treeni alle. Olin ensin että en kyllä mihinkään Itävaltaan laskettelureissulle lähde kun en ole ikinä lasketellut. Minulta kysyttiin: "osaatko luistella?" Sanoin että joo, niin sanoivat että sitten osaat lasketellakin stop being a pussy ja sitten mentiin Itävaltaan. Ihan hyvin sujui olivat oikeassa. Tietty olin nuori silloin eivät asiat pelottaneet kuten nykyjään.

Back
Ylös Bottom