Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

20231222_180710.webp

Meinas päästä viinan perkele irti, mutta sain ehkä katkaistua parin viskin, rommitilkan ja glögin jälkeen.

Kaappi toki viinaa täynnä, jos nyt mieli muuttuu, mutta tarvis vielä hoitaa viimeisiä joululahjaostoksiakin huomenna, että ehkä ihan ok olla suht pelikunnossa.

Vesi on hyvä rapulaan. Ruokajuomaksi itelle useimmiten mieluiten jotain muuta (eikä tarvii olla väkisin holillista, mutta jotain missä vähän makua).

Tää on siis kotimaisen Hifitalon konkurssikamoja, mutta tuossa nyt olis vielä jollekin pukin konttiin kohtuu hinnalla jenkkiläista custom käsityökuuloketta ihan kohtuu hintaan. Suurin osa kamoista kerenny jo mennä.

Mulla oli nuo yhteen vaiheeseen ja noi on kyllä varsin kivat varsinkin kaikkeen rokin ja metallin räimeeseen, kun tuunattu sen verran mukavasti, ettei tule yläkerta silmille minkään paskemminkaan miksatun metallin kanssa.

Mitähän siinä menisi, joku 15 vuotta? Koulu 6v, erikoistuminen 6v (vai onko thx kirurkia 5? entiiä) ja vähän kokemusta että "johtavana sieluna".

Käsipareja...luulen että jäsen invis osaa vastata paremmin noihin pumppuhommiin, jos olen tulkinnut oikein niin ollut niissä mukana paljon enemmän kuin minä(*).

Mutta ymmärtääkseni veri-aivoesteen aivopuolella on nukkumatti ja invis, veripuolella ymmärtääkseni noissa letkutushommissa on yleensä pari thx kirurkia (toinen ottaa siirteitä kun toinen avaa konepeltiä, letkujen veto sitten yhdessä?) plus 1(-2) hoitajaa ja yksi hoitaja joka hakee sitä mitä tarvitaan.

(*) oma kokemukseni on siis kerta kun istuin oyssin sydänsalissa päivystysaikana kattomassa kun aloteltiin päivystysohitusta. En ymmärtäny yhtään mitään mitä tapahtu kun sydän-keuhkokoneen letkuja viriteltiin..

Minun hommissa on siis pääosin kädet veressä kaksi ihmistä jos ihan minimillä mennään + passari + anehoitaja + nukkumatti (joka voi vaeltaa salista toiseen). Eli 5 ihmistä osallistuu tavalla tai toisella. Sikäli tosiaan kun olen ymmärtänyt niin pumppupuolella on vähän enemmän tuota väkeä yleensä paikalla.
Ei niissä pumpuissa nyt sikana enempää väkeä ole. 2 THX-kirurgia, 2 leikkaushoitajaa(yks kalusteissa, yks passari), ane/perfuusiolääkäri ja 2 anehoitajaa. Sekä syömäänpäästäjät mahdollisesti. Joskus voi olla opiskelijoita mukana sekä hoitajia että kandeja

Ääksdee juuri tuon näköiseksi laardin kuvittelen.

Kyllähän tuo melko tarkka on hiusrajan, parran ja mahan suhteen. Mutta:

A) en tanssi, vai mitä tuo hytkyminen nyt onkaan

B) en ikimaailmassa käytä valkoisia jalkineita

Back
Ylös Bottom